• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Customer service

Zo blijf je in contact met je klanten in tijden van de corona-crisis

20 maart 2020 door Richard Otten

Het coronavirus raakt ons allemaal. Zeker de reisbranche wordt niet gespaard. Boekingen lopen terug, online bezoeken blijven uit. Goed in contact blijven met je klanten is essentieel. Maar hoe blijf je in tijden van crisis goed communiceren? Wat deel je wel en wat deel je niet? We geven je 7 tips om met een heldere…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Instagram, Social media, TravelNieuws, Trends, YouTube Tags: Communiceren, contact, coronavirus, crisis, klant, TeamAnimation

Emirates lanceert als eerste web virtual reality technologie

5 juli 2018 door Dylan Cinjee

Emirates introduceert een online 3D vliegtuigmodel en is daarmee de eerste airline die web virtual reality (VR) technologie heeft gelanceerd op haar eigen digitale platform. Het 3D model is een 360 graden visualisatie van het interieur van de Emirates A380 en geeft reizigers de kans om voorafgaand aan de vlucht al een kijkje te nemen…Lees meer

Categorie: Customer service, E-commerce, Technologie, TravelNieuws, Virtual reality Tags: airline, Emirates, technologie, virtual reality, VR

Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?

9 oktober 2017 door Dylan Cinjee

Het zomerseizoen is ten einde dus het is tijd voor de tweede editie van de Social Travel Top 30. Buzzcapture heeft onderzocht welke Nederlandse reismerken in de periode juli tot en met september het beste presteerden op het gebied van online berichtgeving. Sinds de eerste editie is er uitgebreid naar zestig merken die worden gemonitord. Hoeveel…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Instagram, Social media, Technologie, Twitter

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?

5 oktober 2017 door Gastblogger

De zomer is weer voorbij en veel Nederlanders hebben genoten van een vakantie in het buitenland. Favoriet vervoermiddel is het vliegtuig, het liefst zo goedkoop mogelijk. Budgetmaatschappijen zijn ongekend populair, maar zijn deze ook beter op het gebied van service? Uit de gegevens van de Brand Monitor van Buzzcapture blijkt dat passagiers niet altijd even tevreden…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Social media, Twitter

Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten ‘wachten aan de gate’ opgevolgd door Schiphol

29 augustus 2017 door Lobke Elbers

Op 21 augustus begonnen TUI en Transavia met een vijfdaagse Design Sprint om het winnende concept van de Reiswerk Studenten Challenge, naar het volgende niveau te brengen. Dit gebeurt door het concept specifieker te maken, een MVP (Minimal Viable Product) te ontwikkelen en het valideren van het prototype met reizigers in een week. Dit project…Lees meer

Categorie: Customer service, Featured, Technologie Tags: design sprint, Schiphol, Transavia, TUI

Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit

25 juli 2017 door Lobke Elbers

Baja Bikes verkoopt inmiddels fietstours & fietshuur in meer dan 80 steden wereldwijd. In het groeiende oerwoud aan boekingsportals en online excursie-aanbieders, is Baja Bikes de enige wereldwijd actieve specialist op het gebied van fietstours en fietshuur die zelf zijn gidsen kent en weet welke kleur de fietsen hebben. Kwaliteit moet je in eigen hand…Lees meer

Categorie: Customer service, Interviews, Marketing Tags: ondernemerschap

Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers

16 juni 2017 door Laurens Taekema

De Vakdag “Het Vakantiepark van de Toekomst” vond 8 juni plaats in De Efteling. Tijdens deze eerste editie van dit evenement kwamen de trends en ontwikkelingen in de vakantieparken en leisure branche uitgebreid voorbij. Het bleek een inspirerende dag vorige week donderdag. In het Efteling Theater lieten bijna 400 ondernemers en marketeers zich bijpraten over…Lees meer

Categorie: Customer service, Destinatiemarketing, E-commerce, Marketing, Online advertising, Online PR en branding, Social media, Travel Events, TravelNieuws, Trends, Zoekmachine marketing Tags: bungalowparken, evenement, marketing, nederland, travel, trends, vakantie, vakantiepark, vakantieparken

Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA

6 juni 2017 door Lobke Elbers

De reiswereld focust op millennials. En hoewel de reiswereld zich door de inzet van onder andere nieuwe technologie opmaakt voor de grote aantallen millennial reizigers, is er voor de grote groep boomers nog steeds veel te winnen; het vereenvoudigen van technologie. Hoe kunnen we traveltrends (en de daarbij behorende boekingsflow) van millennials toegankelijk maken voor…Lees meer

Categorie: Apps, Customer service, Sharing Economy, Technologie Tags: senior

TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering

30 mei 2017 door Lobke Elbers

In april lanceerde TravelBird al artificial intelligence op hun klantenservice om hun vakantieadviseurs te ondersteunen. Nu heeft de organisatie geïnvesteerd in een aantal nieuwe features van de app die de reiziger proactief helpt op beslismomenten tijdens de customer journey. Het moment van inchecken, wat te doen bij verloren bagage, waar een huurauto te vinden is…Lees meer

Categorie: Apps, Customer service, Mobiel Tags: travelbird

Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst

30 mei 2017 door Laurens Taekema

Het Vakantiepark van de Toekomst

Ondernemers en marketeers in de reisbranche opgelet: Op donderdag 8 juni vindt de Vakdag Het Vakantiepark van de Toekomst plaats in De Efteling, Kaatsheuvel. De traditionele camping verdwijnt en transformeert naar een vakantiepark. Luxe, avontuur en beleving: de vakantieganger is bereid meer te betalen en wil steeds meer verrast worden. Dit biedt nieuwe uitdagingen en…Lees meer

Categorie: Customer service, E-commerce, Marketing, Technologie, Travel Events, TravelNieuws, Trends Tags: bungalowparken, evenement, nederland, Toekomst, trends, vakantie, vakantiepark, vakantieparken

  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 19
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Facebook KLM Vakantiebeurs instagram Booking.com Google Social Media destinatiemarketing TripAdvisor technologie travel hotels TUI onderzoek reviews Airbnb Expedia reizen mobiel NHTV

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring