• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Webanalytics congres 14 en 15 maart

12 februari 2012 door Martin van Kranenburg

Dit jaar wordt voor de zesde keer het Webanalytics Congres georganiseerd. Door de sterke opkomst van social media, apps en mobiel wordt het steeds belangrijker om goed zicht te hebben op de performance van de diverse kanalen en campagnes.

Je leert hoe de bezoekersdata van de verschillende kanalen kan vertalen in waardevolle inzichten. Of het nou om data gaat over zoektermen, banner campagnes, social media, conversies, web gedrag, mobile bezoek of transacties. Er wordt ingegaan op verschillende manieren om relevante inzichten te ontwikkelen door slim data uit verschillende bronnen te combineren.

Webanalytics congres sprekersoverzicht:

Richard Anson, Chief Executive Officer bij Reevoo
Frans Appels, Managing Consultant bij Netprofiler
Matthijs van den Broek, Conversation Manager bij InSites Consulting
Avinash Kaushik, Entrepreneur, author and speaker
Jerry Lieveld, Founder & creative strategist bij mobtzu
Matthew Niederberger, Head of user experience bij Thomas Cook
Reynout van der Poel, Directeur bij Ergo
Tjaard Prins, Web Analist bij Centraal Beheer Achmea
Karina van Schaardenburg, Design Researcher bij Twitter
Jeroen Tjepkema, Managing Director bij Measureworks
Paul Veugen, Founder / CEO bij Usabilla
Tom Waterfall, Director of Optimization Solutions bij EMEA -Webtrends

Bekijk hier het programma overzicht van het Webanalytics congres en meld je aan.

Gerelateerde Berichten

  • [Advertorial] Webanalytics Congres op 13 & 14 maart 2013

    Elke dag zijn we druk bezig met het verzamelen van data over klantgedrag om bezoekers…

  • Webanalytics Congres 1 & 2 juni

    Op 1 & 2 juni vindt hét congres op het gebied van Webanalytics plaats. Met…

  • [Advertorial] Webanalytics Congres 2014

    Bedrijven beschikken over bergen on- en offline data die inzicht kunnen geven in hun klanten.…

Categorie: Travel Events Tags: Avinash Kaushik, Frans Appels, Jerry Lieveld, Matthew Niederberger, Matthijs van den Broek, Paul Veugen, Reynout van der Poel, Richard Anson, Tjaard Prins, Tom Waterfall, Webanalytics Congres

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com hotels Facebook mobiel Vakantiebeurs TUI Expedia NHTV Google instagram Airbnb technologie KLM travel Social Media destinatiemarketing onderzoek TripAdvisor reizen reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext