Dit jaar wordt voor de zesde keer het Webanalytics Congres georganiseerd. Door de sterke opkomst van social media, apps en mobiel wordt het steeds belangrijker om goed zicht te hebben op de performance van de diverse kanalen en campagnes.
Je leert hoe de bezoekersdata van de verschillende kanalen kan vertalen in waardevolle inzichten. Of het nou om data gaat over zoektermen, banner campagnes, social media, conversies, web gedrag, mobile bezoek of transacties. Er wordt ingegaan op verschillende manieren om relevante inzichten te ontwikkelen door slim data uit verschillende bronnen te combineren.
Webanalytics congres sprekersoverzicht:
Richard Anson, Chief Executive Officer bij Reevoo
Frans Appels, Managing Consultant bij Netprofiler
Matthijs van den Broek, Conversation Manager bij InSites Consulting
Avinash Kaushik, Entrepreneur, author and speaker
Jerry Lieveld, Founder & creative strategist bij mobtzu
Matthew Niederberger, Head of user experience bij Thomas Cook
Reynout van der Poel, Directeur bij Ergo
Tjaard Prins, Web Analist bij Centraal Beheer Achmea
Karina van Schaardenburg, Design Researcher bij Twitter
Jeroen Tjepkema, Managing Director bij Measureworks
Paul Veugen, Founder / CEO bij Usabilla
Tom Waterfall, Director of Optimization Solutions bij EMEA -Webtrends
Bekijk hier het programma overzicht van het Webanalytics congres en meld je aan.