Social Media Tourism #SoMeT15EU komt naar Nederland! Het jaarlijkse event dat dit jaar plaatsvindt op 25 en 26 maart strijkt voor het eerst, en mogelijk voor meerdere jaren, neer in onze eigen hoofdstad: Amsterdam! We zijn erg vereerd en trots want als kennisplatform is TravelNext exclusieve mediapartner van dit event. Samen met de organisatie zetten wij ons in om Nederland en België kennis bij te brengen op het gebied van destinatie marketing, inzet van social media kanalen, influencers & contentmarketing en hoe je eigen personeel of fans kunt inzetten als ambassadeurs.

Wereldwijde cases komen aan bod om alle citymarketing organisaties maar ook touroperators en reisbedrijven die toe zijn aan een frisse wind in hun marketingactiviteiten voor de bestemmingen die zij aanbieden, de juiste handvatten te bieden.

#SoMeTourism15EU

Het Social Media Toerisme Symposium, bekend als SoMeT, is de enige conferentie in zijn soort die een kans voor bestemmingen en toeristische bedrijven biedt om ideeën te delen en te leren hoe je social media optimaal kunt benutten binnen de toeristische sector. Ieder jaar wordt er een evenement gehouden in Australië, de VS en Europa, afgestemd met marketingprofessionals van nationale organisaties, maar ook regionale besturen en toeristische kantoren.

Directeur Rodney Payne in een terugblik op SoMeTourism vorig jaar:

“There were two recurring themes that stood out at #SoMeT14Eu in Rovaniemi; how tourism boards need to innovate and change the way they approach driving business to their destination – and the second was more tactical – how to find great travel bloggers and digital influencers to work with and how to make sure you get value.”

In niets te vergelijken met andere congressen

Er zijn veel conferenties die zich richten op toerisme, digitale ontwikkelingen en marketing maar geen combineert alle drie. Toerisme events dekken meestal niet de details van marktontwikkelingen of onderzoeken naar hoe technologie invloed heeft op de consument. Het is belangrijker dan ooit voor de toeristische sector om marketing opnieuw te beoordelen; een marktbenadering waar social media in de kern van je organisatie zit. Het programma is voorzien van de beste presentatoren, case studies en campagnes van over de hele wereld. De tweedaagse uitvoering maakt het congres uniek.

Directeur Rodney Payne:

“Two days isn’t enough! There’s so much information to share about how to market a destination effectively in a socially-connected world, and how to evolve the current model of destination marketing organization.”

Destinatie Think!

SoMeT wordt gepresenteerd door Destination Think! een strategisch advies- en marketing bureau, dat samenwerkt met de meest innovatieve toerisme organisaties over de hele wereld. Vanuit de kantoren gevestigd in Canada, de Verenigde Staten, Australië en Europa, helpen zij klanten om een visie voor hun bestemming(en) te maken, het oplossen van zakelijke uitdagingen en briljante, geïntegreerde campagnes te voeren.

Programma

We geven je graag een voorproefje van wat je allemaal kunt verwachten tijdens dit tweedaagse evenement. Dat betekent in de komende 6 weken in de aanloop naar het event elke woensdag exclusieve interviews met sprekers, previews en insights.
Lees hier meer over het programma.

Event informatie

Houd Twitter (@SoMeTourism) in de gaten voor de laatste (programma-)updates.
Datum: 25 en 26 maart
Locatie: Pakhuis de Zwijger Amsterdam

Prijs normaal: €749.00
Prijs met TravelNext: 
€749.00 €649.00

Kortingscode in je mailbox ontvangen? Klik hier

(Max. 50 codes beschikbaar)

Final step: inschrijven voor het event vervolgens kun je je met de ontvangen promo code via de onderstaande oranje button inschrijven voor de conferentie.