• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Wereldklasse conferentie Social Media in Tourism naar Amsterdam #SoMeT15EU

11 februari 2015 door Redactie TravelNext

Social Media Tourism #SoMeT15EU komt naar Nederland! Het jaarlijkse event dat dit jaar plaatsvindt op 25 en 26 maart strijkt voor het eerst, en mogelijk voor meerdere jaren, neer in onze eigen hoofdstad: Amsterdam! We zijn erg vereerd en trots want als kennisplatform is TravelNext exclusieve mediapartner van dit event. Samen met de organisatie zetten wij ons in om Nederland en België kennis bij te brengen op het gebied van destinatie marketing, inzet van social media kanalen, influencers & contentmarketing en hoe je eigen personeel of fans kunt inzetten als ambassadeurs.

Wereldwijde cases komen aan bod om alle citymarketing organisaties maar ook touroperators en reisbedrijven die toe zijn aan een frisse wind in hun marketingactiviteiten voor de bestemmingen die zij aanbieden, de juiste handvatten te bieden.

#SoMeTourism15EU

Het Social Media Toerisme Symposium, bekend als SoMeT, is de enige conferentie in zijn soort die een kans voor bestemmingen en toeristische bedrijven biedt om ideeën te delen en te leren hoe je social media optimaal kunt benutten binnen de toeristische sector. Ieder jaar wordt er een evenement gehouden in Australië, de VS en Europa, afgestemd met marketingprofessionals van nationale organisaties, maar ook regionale besturen en toeristische kantoren.

Directeur Rodney Payne in een terugblik op SoMeTourism vorig jaar:

“There were two recurring themes that stood out at #SoMeT14Eu in Rovaniemi; how tourism boards need to innovate and change the way they approach driving business to their destination – and the second was more tactical – how to find great travel bloggers and digital influencers to work with and how to make sure you get value.”

In niets te vergelijken met andere congressen

Er zijn veel conferenties die zich richten op toerisme, digitale ontwikkelingen en marketing maar geen combineert alle drie. Toerisme events dekken meestal niet de details van marktontwikkelingen of onderzoeken naar hoe technologie invloed heeft op de consument. Het is belangrijker dan ooit voor de toeristische sector om marketing opnieuw te beoordelen; een marktbenadering waar social media in de kern van je organisatie zit. Het programma is voorzien van de beste presentatoren, case studies en campagnes van over de hele wereld. De tweedaagse uitvoering maakt het congres uniek.

Directeur Rodney Payne:

“Two days isn’t enough! There’s so much information to share about how to market a destination effectively in a socially-connected world, and how to evolve the current model of destination marketing organization.”

Destinatie Think!

SoMeT wordt gepresenteerd door Destination Think! een strategisch advies- en marketing bureau, dat samenwerkt met de meest innovatieve toerisme organisaties over de hele wereld. Vanuit de kantoren gevestigd in Canada, de Verenigde Staten, Australië en Europa, helpen zij klanten om een visie voor hun bestemming(en) te maken, het oplossen van zakelijke uitdagingen en briljante, geïntegreerde campagnes te voeren.

Programma

We geven je graag een voorproefje van wat je allemaal kunt verwachten tijdens dit tweedaagse evenement. Dat betekent in de komende 6 weken in de aanloop naar het event elke woensdag exclusieve interviews met sprekers, previews en insights.
Lees hier meer over het programma.

Event informatie

Houd Twitter (@SoMeTourism) in de gaten voor de laatste (programma-)updates.
Datum: 25 en 26 maart
Locatie: Pakhuis de Zwijger Amsterdam

Prijs normaal: €749.00
Prijs met TravelNext: 
€749.00 €649.00

Kortingscode in je mailbox ontvangen? Klik hier

(Max. 50 codes beschikbaar)

Final step: inschrijven voor het event vervolgens kun je je met de ontvangen promo code via de onderstaande oranje button inschrijven voor de conferentie.

Gerelateerde Berichten

  • Het Social Media Tourism Symposium komt naar Europa

    SoMeT – het symposium over het gebruik van social media in de toeristische sector –…

  • De ultieme social media strategie in travel

    Australië was in 2012 volgens Tourism Australia de meest besproken globale bestemming op Facebook, Google+…

  • Social media (Youtube)

    Social media is een actueel onderwerp. Elke marketeer is op zoek naar interactie met zijn…

  • Het Social Media Tourism Symposium komt naar Europa

    SoMeT – het symposium over het gebruik van social media in de toeristische sector –…

  • De ultieme social media strategie in travel

    Australië was in 2012 volgens Tourism Australia de meest besproken globale bestemming op Facebook, Google+…

  • Social media (Youtube)

    Social media is een actueel onderwerp. Elke marketeer is op zoek naar interactie met zijn…

Categorie: Destinatiemarketing, Social media, Travel Events Tags: #SoMeTourism15EU

Over Redactie TravelNext

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

hotels mobiel Google NHTV KLM TripAdvisor Airbnb Facebook technologie onderzoek instagram Social Media Expedia TUI Booking.com travel destinatiemarketing Vakantiebeurs reizen reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext