William Bakker wordt gezien als één van de leiders in de wereld op het gebied van digitale destinatiemarketing. Hij is een graag geziene spreker op congressen over de hele wereld, en hij maakt op 29 november een stop in Nederland om ‘s ochtends te komen spreken op het TravelNext congres. ’s Middags kun je hem het hemd van het lijf vragen in de expertsessies.

Chief Strategist bij Think! Social Media

Zijn passie voor reizen en online marketing komt samen in zijn dagelijkse bezigheden als partner en chief strategist bij Think! Social Media in Canada. Hij is geboren en getogen in Nederland maar woont al meer dan 16 jaar in Canada waar hij 11 jaar als eMarketing director heeft gewerkt bij Tourism British Columbia waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de digitale strategie voor de Olympische Spelen.

Hij zal zijn bijzondere visie uitvoerig met ons delen en neemt ons mee op reis door de digitale marketing wereld van destinatie marketing. William zal daarbij uitgebreid ingaan op het bouwen van een sterk merk, hoe doe je dat en welke visie zit daarachter? Hij geeft ons de ins en outs van sociale media, digitale marketing en traditionele marketing. En hoe zijn visie tot werkelijkheid komt laat William zien aan de hand van geweldige, inspirerende cases.

TravelNext Congres

Op het TravelNext Congres op 29 november 2012 krijg je inspirerende én praktische antwoorden op hoe je online marketing in het algemeen en de ontwikkeling SoLoMo in het bijzonder, kunt inzetten voor jouw organisatie.

Het TravelNext Congres is er voor iedereen in de reis- en gastvrijheidsbranche die actief is op het gebied van marketing of online, en die in één dag alles wil weten over online marketing en social business.

Inmiddels hebben we meerdere sprekers en experts bekend gemaakt op de website. Ook kun je je nog steeds aanmelden voor de Early bird prijs van € 195,- in plaats van € 245,-. Maar wees er snel bij, want deze scherpe aanbieding geldt tot 12 oktober 2012.

Travelnext congres William Bakker Think! Social Media