• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

ANVR Congres 2012 | Focus op interactie

6 augustus 2012 door Martin van Kranenburg

Het centrale onderwerp dit jaar op het ANVR Congres is interactie. Interactie met de klant en focus op het inrichten van de organisatie op deze verandering. Hoe ga je de interactie met je klant inrichten vóór, tijdens en na de reis. In de aankondiging van het congres staat dat reisbedrijven hun aandacht die er is voor transactie moeten gaan verleggen naar interactie met de klant.

Ik zou dat toch zelf anders formuleren: hoe kan je ervoor zorgen dat de interactie met je klant voor, tijdens en na de reis het aantal transacties verhoogt. De focus bij reisbedrijven ligt altijd op de transactie. Uiteindelijk gaat het om transacties, boekingen en het bevorderen van interactie moet hier positief aan bijdragen.

De sprekers die nu bekend zijn die op het congres komen spreken zijn Corinne van Duin (Volkskrant magazine), Paul Geraeds (Center Parcs), Ibrahim Ibrahim (Designbureau Portland), Yarin Kimor (expert creatief denken), Jaap Maljers (zorgondernemer), Cees Min (ResetManagement), Tessa aan de Stegge (PR en trendbureau Cherry Picker) en Mathieu Weggeman (organisatieadviseur).

Een mooie lijst van sprekers. Ik mis zelf nog wel wat sprekers uit de praktijk die al succesvol de vertaalslag hebben gemaakt of bezig zijn om in hun bedrijf de nieuwe (sociale) media structureel in te bedden. Hoe gaan OAD, TUI, Neckermann om met deze ontwikkelingen, wat zijn hun ervaringen, lessons learned? Zeker ook nog een onderwerp van aandacht zijn de recente ontwikkelingen rondom de “cookie wetgeving” en de impact die dat heeft op het vastleggen van klantdata die nodig is om het dialoog af te stemmen op basis van het zoek-(klik)gedrag van de website bezoeker.

Het congres vindt dit jaar plaats in Istanbul van donderdag 8 november t/m zondag 11 november 2012. Lees meer over het congres op www.anvrcongres.nl 

Afbeelding: Greenwich Photography

PS Zet ook alvast donderdag 29 november in je agenda voor het eerste TravelNext congres.

 

Gerelateerde Berichten

  • Inschrijvingen ANVR Congres 2011 geopend.

    Het ANVR Congres 2011 (het jaarlijkse evenement voor reisprofessionals) zal dit jaar in Boedapest plaatsvinden…

  • Het ANVR Congres wordt dit jaar anders.

    Anders! Dat is dit jaar het thema van het ANVR Congres dat dit jaar in…

  • ANVR Congres 2012: Think Digital, deliver analog

    Versnelling en verandering zijn kenmerkende ontwikkelingen voor de reisbranche in de afgelopen jaren. De online…

Categorie: Travel Events Tags: ANVR Congres 2012, Cees Min, Corinne van Duin, Ibrahim Ibrahim, Jaap Maljers, Mathieu Weggeman, Paul Geraeds, Tessa aan de Stegge, Yarin Kimor

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Lees Interacties

Reacties

  1. Martin van Kranenburg zegt

    7 augustus 2012 om 15:36

    Het aantal sprekers wordt overigens nog bijgewerkt komende tijd dus voor een actueel overzicht hou https://anvrcongres.eventtouch.eu/#nav331=2799 in de gaten.

    Nieuwsgierig naar wie zich al hebben ingeschreven? Check dan https://anvrcongres.eventtouch.eu/#nav331=3344

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com onderzoek NHTV Facebook reizen destinatiemarketing hotels Airbnb mobiel Google KLM instagram TripAdvisor Expedia Vakantiebeurs Social Media reviews technologie TUI travel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext