• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Cherry Picker: nieuw PR trendbureau in travel

26 januari 2012 door Patrick Mulder

Cherry Picker is een door Tessa aan de Stegge opgericht toeristisch PR- & Trendbureau in Amsterdam. De nieuwe organisatie onderscheidt zich door het integreren van trendwatching in PR- en marketingactiviteiten. De nieuwe organisatie voorziet offline, online en sociale media van nieuwswaardige informatie over zowel reistrends als de noviteiten van haar opdrachtgevers. Daarnaast ontwikkelt ze trendpresentaties voor de reisbranche, de reis- en lifestylejournalistiek en het toeristisch onderwijs.

PR & Trends
Cherry Picker gelooft dat PR en trends hand in hand gaan. Ze volgt erkende trendwatchers als Adjiedj Bakas en Lidewij Edelkoort op de voet en vertaalt de brede trends die zij spotten door naar praktisch ingestoken presentaties over trending ontwikkelingen binnen de reisbranche. Cherry Picker koppelt haar trendkennis aan PR- en marketingactiviteiten voor opdrachtgevers en weet zo relevante noviteiten te selecteren en die energiek te presenteren.

Vliegende start
De nieuwe organisatie verzorgt voor VisitDenmark de PR van het fietsproject rondom de start van de Giro d’Italia. Ook werkt Cherry Picker continu aan de PR van reisorganisatie Eliza was here. In opdracht van VisitNorway coördineerde ze de tv-opnames van de All you need is Love Kerstspecial van Robert ten Brink in noordelijk Noorwegen (3 miljoen kijkers).

Gerelateerde Berichten

  • Travel trends 2014 #etravel14

    Tessa aan de Stegge van Cherry Picker heeft de deelnemers op #etravel 14 meegenomen in…

  • Cherry Picker signaleert top 5 vakantietrends voor 2013

    Tessa aan de Stegge is oprichtster van PR- en Trendbureau Cherry Picker. Zij schrijft op…

  • #TrendThursday: drie trends in PR waar je niet omheen kunt

    “Wij willen in de krant”. Heldere taal van opdrachtgevers toen ik groen als gras startte…

Categorie: Specials, Startups Tags: cherry picker, PR 2.0

Over Patrick Mulder

Patrick Mulder van AdFiliate bv uit Amsterdam is gespecialiseerd in online marketing voor travel. Jarenlange ervaring met klanten uit de travel en health sector. Door het inzetten van SEO, SEA, Social Media en conversie optimalisatie weet hij meer omzet te realiseren voor zijn klanten. Op zijn eigen blog patjem.nl en op TravelNext deelt Patrick zijn online marketing kennis en ervaringen van reizen. Ook is hij co-owner van Verkeersbureaus.info. Google+ profiel.

Lees Interacties

Reacties

  1. Sabine de Witte zegt

    26 januari 2012 om 16:54

    Heel veel succes Tessa, trends & travel is een geweldige combinatie!

  2. Joost zegt

    2 februari 2012 om 13:03

    Ben benieuwd of ze bij haar vorige werkgever een concurrentiebeding had aangezien VisitNorway daar eerst zat….

    Anyway heel veel succes!!

    Hopelijk wordt dit een echt PR bureau en geen persbericht spammer zoals alle andere bureaus.

  3. Tessa aan de Stegge zegt

    2 februari 2012 om 13:25

    Dag Joost,

    Dank voor je succeswensen!

    Het concept van Cherry Picker is om door middel van cherry picking ‘de krenten uit de pap’ de pikken door richting de journalistiek relevante nieuwswaardigheden te brengen die aansluiten op reistrends. Zowel van opdrachtgevers als van nieuwe reistrends. Laat het me weten als ik je op mijn mailinglijst kan toevoegen?

    VisitNorway was en is klant bij AviaReps Tourism voor hun marketingactiviteiten, ik ben daar niet zelf werkzaam geweest. De PR wordt door VisitNorway intern verzorgt, in 2010 en een groot deel van 2011 door mij en nu door mijn opvolgster Suzan van der Wiel. De opnames van de Kerstspecial van All you need is Love is een specifieke PR opdracht die VisitNorway aan mij uitbesteed heeft.

    Hartelijke groet,

    Tessa

  4. Tessa aan de Stegge zegt

    2 februari 2012 om 13:26

    @Joost, je kan mijn tweets ook volgen op TessaAdS!

  5. Patrick Mulder zegt

    2 februari 2012 om 13:36

    Ik ben ook wel benieuwd naar de achterliggende gedachten van jouw “persbericht spammer” opmerking Joost?

  6. Turkije zegt

    2 maart 2012 om 11:52

    Ik ben ook wel benieuwd!

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

travel technologie TUI Expedia Facebook destinatiemarketing instagram Airbnb Google TripAdvisor Social Media KLM reizen hotels Booking.com Vakantiebeurs NHTV onderzoek mobiel reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring