• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Recessie = focus op conversie

24 april 2009 door Martin van Kranenburg

Dinsdag 12 mei mag ik weer samen met Ewald Verhoog een training conversietips geven vanuit de Marketingfacts Academy. Ik kijk er naar uit want het is altijd een inspirerende en leerzame dag. Naast het feit dat Ewald en ikzelf met veel praktisch voorbeelden komen waarmee je de volgende dag je conversie kan verhogen, gaan we ook in op de psychologie achter het inrichten van een webpagina. Hoe benader je nou een bezoeker en wat kan je leren van de techniek van persona’s. Hoe beslissen mensen en is je website hierop ingericht.

Maar wat vooral leuk is om te zien is dat de deelnemers onderling veel van elkaar leren. Veel nieuwe contacten worden gelegd met marketeers van andere bedrijven. Naast de tientallen praktijkvoorbeelden leer je dus ook veel van elkaar.

Wil je ook de conversie van je site verhogen en van andere deelnemers leren? Bekijk dan hier het programma.

Training Conversietips | Marketingfacts Academy
Datum: dinsdag 12 mei
Investering: €495,-
Totale lesduur: 1 dag

Gerelateerde Berichten

  • Het online marketingplan: focus op traffic en conversie

    Het online marketingplan beschrijft in grote lijnen hoe je meer gerichte bezoekers naar je website…

  • Van der Valk verhoogt conversie met 13%

    Op de website van Online Dialogue staat een praktijkcase over een conversie optimalisatie traject waarbij…

  • 16% hogere conversie door betere performance

    Performance is en blijft een hot issue. In een speedsessie (158 slides) vliegen de 30…

Categorie: E-commerce, Webanalytics Tags: Conversie training, Conversie verhogen, Ewald verhoog, Marketingfacts Academy, Martin van Kranenburg, Training conversie

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Lees Interacties

Reacties

  1. Martin van Kranenburg zegt

    10 februari 2010 om 09:48

    http://www.frankwatching.com/archive/2010/02/10/7-tips-om-de-conversie-van-je-webformulier-te-verhogen/

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen Booking.com Airbnb Vakantiebeurs instagram NHTV Social Media mobiel hotels KLM onderzoek destinatiemarketing travel reviews technologie Expedia TUI Facebook Google TripAdvisor

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring