Er gaan grote bedragen om in Affiliatemarketing en eerder heb ik hier in een column voor de Reisrevue al over geschreven. De reisbranche loopt voorop in deze markt, vandaar ook dat grote affiliatiepartijen hier “niche websites” voor gaan inrichten zoals Paxz van Daisycon.

Op 10 juli organiseert de Reisrevue Management Club een seminar over Affiliatemarketing. Op het weblog van Jan Lokhoff zijn al enkele leuke reacties te lezen voorafgaand aan dit seminar. Wat een uitkomst die weblogs zo kan je voor het seminar al een hele discussie starten en deze reacties meteen als input gebruiken voor het seminar. De reactie van Hakan Pinar (Zoover International) wil ik jullie alvast niet onthouden:

want eerlijk is eerlijk of je 1000 reisbureaus hebt die gemiddeld 10 boekingen per jaar doet of 10.000 websites die 1 boeking (per website) per jaar levert, is hetzelfde en toch met “minder poespas” want een affiliate wil niet op studiereis, een affiliate wil geen personeelskorting, een affiliate zeurt niet (tenzij hij geen geldkrijgt) en voornamelijk een affiliate maakt geen fouten, want hij stuurt allleen de klant door via een website!!!!, en is de boeking direct binnen… dus was dit eigenlijk het geheim van directsellers als Sunweb, Ferio enz… maar ook van de grotere agent vriendelijke partijen.

Je kan je hier aanmelden voor het seminar