• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

RMC bijeenkomst over Affiliatemarketing (10 juli)

1 juli 2008 door Martin van Kranenburg

Er gaan grote bedragen om in Affiliatemarketing en eerder heb ik hier in een column voor de Reisrevue al over geschreven. De reisbranche loopt voorop in deze markt, vandaar ook dat grote affiliatiepartijen hier “niche websites” voor gaan inrichten zoals Paxz van Daisycon.

Op 10 juli organiseert de Reisrevue Management Club een seminar over Affiliatemarketing. Op het weblog van Jan Lokhoff zijn al enkele leuke reacties te lezen voorafgaand aan dit seminar. Wat een uitkomst die weblogs zo kan je voor het seminar al een hele discussie starten en deze reacties meteen als input gebruiken voor het seminar. De reactie van Hakan Pinar (Zoover International) wil ik jullie alvast niet onthouden:

want eerlijk is eerlijk of je 1000 reisbureaus hebt die gemiddeld 10 boekingen per jaar doet of 10.000 websites die 1 boeking (per website) per jaar levert, is hetzelfde en toch met “minder poespas” want een affiliate wil niet op studiereis, een affiliate wil geen personeelskorting, een affiliate zeurt niet (tenzij hij geen geldkrijgt) en voornamelijk een affiliate maakt geen fouten, want hij stuurt allleen de klant door via een website!!!!, en is de boeking direct binnen… dus was dit eigenlijk het geheim van directsellers als Sunweb, Ferio enz… maar ook van de grotere agent vriendelijke partijen.

Je kan je hier aanmelden voor het seminar

Gerelateerde Berichten

  • Keynote Ben Edelman 'Fixing Affiliate Marketing'

    Fixing Affiliate Marketing Een uitverkochte Affiliate Dag 2010 in De Fabrique in Utrecht. Na een…

  • Top 10 Affiliatemarketing blunders

    Affiliatemarketing is cruciaal voor de reisbranche, dat weten we ondertussen. En vaak lees je mooie…

  • Affiliate marketing en de reiswereld.

    Affiliate marketing is het plaatsen van een (link)advertentie op een website waarbij je commissie krijgt…

Categorie: Affiliate marketing, Marketing, Travel Events

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Lees Interacties

Reacties

  1. Patrick Mulder zegt

    9 juli 2008 om 16:19

    Het evenement is inmiddels zo populair dat er nog een 2e ronde komt. Ik heb erover geschreven op het Affiliate blog: http://adfiliate.blogspot.com

  2. Patrick Mulder zegt

    9 juli 2008 om 16:22

    Zie ook mijn blog: http://adfiliate.blogspot.com/2008/07/rmc-bijeenkomst-nu-al-een-succes.html

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

TripAdvisor NHTV Expedia travel reizen Airbnb Google destinatiemarketing Vakantiebeurs reviews Facebook technologie instagram TUI Booking.com KLM hotels mobiel onderzoek Social Media

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring