• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Sabine de Witte: ambassadeur voor exclusiviteit

29 november 2012 door Jeroen Beelen

Sabine de Witte is reisblogger, maar die term is wellicht te beperkt voor wat zij doet. Tijdens TravelNext vertelt ze over haar werk, haar passies en hoe ze haar netwerk inzet voor klanten.

Het begin…

Sabine begon op internet met het bijhouden van een persoonlijke agenda. Die ging over haar leven en haar knusse huisje. Toen echter haar huis op orde was en er niet zo veel meer te schrijven viel, was het tijd voor een verandering.

Ze besloot te gaan schrijven over de ervaringen tijdens haar zakelijke reizen. Maar wel vanuit een  niche: reize en luxe (binnen de geografische grenzen van de Europese markt).

Een succesvolle blog

Inmiddels heeft Sabine een succesvolle blog (ruim 10.000 unieke bezoekers per maand) en wordt zij steeds beter gevonden door luxe merken die via haar, de juiste klanten weten te vinden.

Haar werk en prive zijn één. In haar keuze voor opdrachtgevers is ze dan ook selectief. Het moet passen bij haar persoonlijke levensstijl en persoonlijke voorkeur. Haar selectiecriteria zijn dan ook scherp. Als het voor de massa beschikbaar is, is het niet voor haar. Haar persoonlijke motto is dan ook ‘Upgrade your lifestyle’.

Gebruik bloggers als ambassadeur

Ze is ook een pleitbezorger voor het inzetten van bloggers. Hun online bijdrage zorgt voor vindbaarheid en permanente exposure. Bovendien biedt content van bloggers de mogelijkheid om doorgeplaatst te worden op andere media, is het up-to-date en gericht op specifieke niche-klanten. Ook beschouwt Sabine bloggers als ambassadeurs voor de lange termijn, die anders dan journalisten, zich niet beperken tot eenmalige rapportages.

Het bloggen over luxe en reizen is voor Sabine nog geen full-time bezigheid, maar dat is wel haar wens. Op dit moment combineert ze het met haar werk als copywriter en adviseur social media.

Haar ambities voor de toekomst zijn duidelijk: ze wil werken als full-time travel journalist, wil ambassadeur zijn van luxe brands, wil een boek schrijven, wil zich profileren als luxe reisspecialist (die maatwerk advies levert) en wil wonen in haar favoriete stad: Parijs.

De presentatie


Gerelateerde Berichten

  • Travel Bloggers Clinic: Travel bloggen is serious business!

    Op 10 april was ik één van de laatste gelukkigen die een kaartje had weten…

  • De ultieme social media strategie in travel

    Australië was in 2012 volgens Tourism Australia de meest besproken globale bestemming op Facebook, Google+…

  • Travelnext congres William Bakker Think! Social Media
    William Bakker Think! Social Media spreekt op het TravelNext Congres

    William Bakker wordt gezien als één van de leiders in de wereld op het gebied…

Categorie: Destinatiemarketing, Online PR en branding, Social media, TravelNext Congres Tags: Sabine de Witte, travel bloggen, travelnext congres

Over Jeroen Beelen

Jeroen Beelen is destinatiemarketeer en mede-eigenaar van LocalSecret: een destinatiemarketing bureau dat klanten helpt, via innovatieve en moderne marketinginspanningen, hun unieke locatie beter zichtbaar te maken. LocalSecret biedt organisatieadvies op strategisch en uitvoerend niveau, marketingstategieen, campagneideeen, luisteronderzoek, trainingen en workshops. LocalSecret werkt voor DMO's (citymarketing en regiomarketing organisaties), VVV's (gastheerschap), provincies, gemeenten, accommodatieverschaffers en andere toeristische en leisure ondernemingen. Jeroen verkent met passie de toekomst van destinatiemarketing onder invloed van nieuwe technologieën, internet en social media. Zie ook mijn Google+ profiel.

Lees Interacties

Reacties

  1. Roy Platje zegt

    30 november 2012 om 12:56

    Leuk stuk over het werk van Sabine. Maar heb je ook een link naar het blog?

    • Roy Platje zegt

      30 november 2012 om 12:58

      Ah, laat maar 🙂 http://sabinedewitte.nl/

      • Jeroen Beelen zegt

        30 november 2012 om 20:56

        kon het toch niet laten hoor Roy: link toegevoegd!! 🙂

Trackbacks

  1. #TravelNext Congres: een terugblik - TravelNext schreef:
    6 december 2012 om 16:12

    […] Tekst, gaf ons een interessant kijkje in haar leven als travel blogger en working nomad! Vind hier de blog over Sabine als ambassadeur voor exclusiviteit op TravelNext. Op Pretwerk werd zij in een […]

  2. 2012 in reismomenten - SabineDeWitte schreef:
    31 december 2012 om 00:02

    […] omdat ik spreken in het openbaar moeilijk vind, helemaal als het dan ook nog over mijzelf gaat. Op Travelnext kreeg ik een podium en waren ruim 25 mensen geïnteresseerd in mijn verhaal. Hoewel ik de eerste […]

  3. Travel Bloggers Clinic: Travel bloggen is serious business! - TravelNext schreef:
    15 april 2014 om 09:54

    […] als meisje uit Meppel met online verhalen, is ze inmiddels een uitgegroeid tot een zelfbetitelde ‘luxury travel journalist & hotel explorer’ die als ambassadrice voor merken en bedrijven de wereld rondreist en daar over schrijft op haar […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

hotels Booking.com Vakantiebeurs Google destinatiemarketing travel technologie Expedia Facebook onderzoek NHTV TripAdvisor KLM reviews TUI instagram mobiel reizen Airbnb Social Media

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext