Weer een congres? Ja. Maar nu een waar je als TravelNext-lezer zéker wat aan hebt.

Op deze dag krijg je inspirerende én praktische antwoorden op hoe je online marketing in het algemeen en de ontwikkeling SoLoMo in het bijzonder, kunt inzetten voor jouw organisatie.

Wat?

De  manier waarop mensen reizen is sterk aan het veranderen. Sociale media spelen een steeds grotere rol bij het zoeken, boeken, reizen beleven en nagenieten. Nog niet elke organisatie kan of durft hierop in te springen, hoewel ‘SoLoMo’ (social, local, mobile) een  ontwikkeling is die inspringt op de behoeften van die reiziger.

Maar hoe kun jij dit effectief oppakken, binnen de mogelijkheden die jij in je eigen organisatie hebt? Welke componenten uit SoLoMo kun je bedenken en toepassen voor jouw product of dienst?

Verschillende (kleine en grote) namen, die je zeker zullen inspireren en uitdagen, updaten je tijdens een dagvullend programma. Uiteraard is er ook ruimschoots ruimte voor persoonlijke aandacht in de vorm van een netwerkruimte en expert-tafels.

Voor wie?

Het TravelNext congres is er voor elke medewerker in de reis- en gastvrijheidsbranche die actief is op het gebied van marketing of online, en die in één dag alles wil weten over online marketing en SoLoMo.

Ja ik wil!

Zet 29 november alvast in je agenda en houdt Travelnext.nl in de gaten. De komende weken geven we de precieze invulling van de dag prijs.

Nu al overtuigd van het feit dat je hier bij moet zijn? Schrijf je hier dan snel in, want de eerste 50 inschrijvingen kunnen genieten van de speciale early bird prijs van € 195,- i.p.v. de toch al scherpe dagprijs van € 245,-.