• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Social media 2.0: hebben verticals de toekomst? (Travel2010)

23 november 2010 door Roy Platje

Stephan Bosman van Zoover sluit het Travel2010.be evenement af met een presentatie over de social media strategie en webcare.

Reviews is nog steeds groeiende, ook nieuwe initiatieven als Wugly, Yelp en 360 inc. (werkgevers beoordelingen) springen daar nog steeds op in. Mensen willen delen en reviews lezen. En het tonen van reviews die negatief zijn wordt ook steeds vaker gedaan. Het gaat om het managen van de verwachtingen, als men besluit een hotel met een 6 te boeken dan wordt men niet snel teleurgesteld. Dat zien hoteliers steeds vaker in volgens Bosman.

De oriëntatie momenten waar Zoover mee bezig is:

  1. Oriëntatie
  2. Boeken, linken naar TO’s en lastminute deals
  3. Voorpret, Zoover gaat voorpret mails lanceren met informatie over de bestemming
  4. Tijdens je vakantie, wat is er allemaal te doen in de omgeving waar ik nu ben en hoe wordt dat gewaardeerd.
  5. Na de vakantie gaat Zoover met Touroperators en Airlines een “Welkom thuis” mail versturen om de mening te vragen over het verblijf en de diensten.

Door de teksten semantisch te analyseren zullen de goede en slechte punten van een hotel geautomatiseerd verwerkt gaan worden. Dan wordt het wel mogelijk om te zoeken op “kindvriendelijk hotel met zwembad en airco in het noorden van Kreta”.

Gerelateerde Berichten

  • Social media (Youtube)

    Social media is een actueel onderwerp. Elke marketeer is op zoek naar interactie met zijn…

  • Social media klachten en TripAdvisor

    TripAdvisor heeft sinds geruime tijd een optie voor bedrijven om te reageren op reviews en…

  • Social Media en Affiliate Marketing

    Vraag is niet of maar hoe we social media inzetten Alexander Willemsen beloofde ons meerwaarde…

Categorie: Trends Tags: Travel2010.be

Over Roy Platje

Sinds vele jaren is Roy actief in de online wereld. Bij bedrijven als Terberg Leasing en Bol.com als operationeel verantwoordelijke. En later bij Peter Langhout Reizen en Europeesche Verzekeringen in E-business Management functies.
Sinds 2008 houdt Roy zich full time bezig met RED Online Marketing, een marketing bureau bureau wat zich volledig focust op de reisbranche. Strategie, Email en Google AdWords campagnes vormen de kernactiviteit. Roy was tevens eigenaar van BoekVandaag.nl welke in 2013 verkocht is aan Travelbird.
Zie ook mijn Google+ profiel.

Lees Interacties

Reacties

  1. sophie zegt

    23 februari 2011 om 15:43

    wie is die man op die foto. kan ik hem inhuren??

    groet. sophie
    alleen de site is echt prut ik kan hier geen info uit halen!!

Trackbacks

  1. Tweets die vermelden Weblog | Reismanagers · Social media 2.0: hebben verticals de toekomst? (Travel2010) -- Topsy.com schreef:
    23 november 2010 om 20:51

    […] Dit blogartikel was vermeld op Twitter door Martijn Verhulst, sinds1998. sinds1998 heeft gezegd: Social media 2.0: hebben verticals de toekomst? (Travel2010) http://t.co/lsVeimy via @sinds1998 #travel2010 […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
RED Online Marketing
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Vakantiebeurs Booking.com destinatiemarketing TripAdvisor onderzoek mobiel travel Airbnb reizen NHTV reviews technologie Facebook TUI Social Media Google Expedia hotels instagram KLM

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2022 · TravelNext