Zes maanden lang geeft Sawadee Reizen elke maand via haar Facebook fanpagina een avontuurlijke reis weg. In januari kan een 23-daagse reis naar Costa Rica gewonnen worden. De actie begon in december en is al een groot succes, het aantal Sawadee fans steeg in korte tijd van 1500 naar ruim 3500. Sawadee fan Linda Garming uit Emmen is de eerste gelukkige prijswinnares. Zij wint een reis naar Kenia en Tanzania.

Elke maand een winnaar
De Facebook actie loopt tot en met mei en er zijn, naast de reis naar Costa Rica in januari, reizen te winnen naar Nepal, Jordanië, Finland en IJsland. De applicatie is ontwikkeld door Fortress Social Branding, een bedrijf gespecialiseerd in merkpositionering en activeren van doelgroepen via social media.


Sawadee op social media

Sawadee heeft een van de meest actieve reiscommunities op Facebook. Dagelijks worden er, niet alleen door Sawadee medewerkers maar ook door reizigers en reisbegeleiders, reistips gepost. Op de Facebook pagina staan ook veel foto’s en filmpjes van bestemmingen over de hele wereld. Naast de ‘win een reis’ actie organiseert Sawadee verschillende wedstrijden in het kader van co-creatie. Zo is de brochurecover van 2011 gekozen door middel van een fotowedstrijd onder reizigers.