• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering

30 mei 2017 door Lobke Elbers

In april lanceerde TravelBird al artificial intelligence op hun klantenservice om hun vakantieadviseurs te ondersteunen. Nu heeft de organisatie geïnvesteerd in een aantal nieuwe features van de app die de reiziger proactief helpt op beslismomenten tijdens de customer journey. Het moment van inchecken, wat te doen bij verloren bagage, waar een huurauto te vinden is zijn voorbeelden daarvan. TravelBird noemt het realtime reisadvies, met een reisadviseur die met de klant in broekzak meereist.

De volgende stap in de reis

De basis van de pushberichten ligt op eerder onderzochte klantonderzoeken en de mogelijkheden die algoritmes reeds bieden. Bij het uitstappen van het vliegtuig krijgen reizigers overige relevante reisinformatie, maar ook details van een huurauto, transfers van en naar het hotel of de route van bijvoorbeeld het hotel naar een restaurant in het centrum.

In-app contact

Daarnaast kunnen reizigers via de app contact opnemen met een TravelBird reisadviseur, waarbij wat lastigere vragen gesteld kunnen worden. Dit moet klanten sneller en zonder gedoe van teveel inspanningen, toch kunnen helpen op afstand, ook als er geen internet is.
De directe feedback die bovendien gegeven kan worden moet ervoor zorgen dat TravelBird op elk kritiek punt in de customer journey aanwezig is en voor de klant ook als aanwezig en bereikbaar voelt.

Gerelateerde Berichten

  • Travelbird neemt Mytrip.be over en lanceert Travelbird Exclusive

    TravelBird heeft concurrent MyTrip overgenomen van het Belgische reisconcern Travelmedia. De aanbieder van vakantiedeals, die…

  • Lonely Planet lanceert eindelijk een nieuwe cityguides app

    Slepen met Lonely Planets was al langer 'uit de mode' volgens experts van o.a. Favoroute. Reizigers…

  • TravelNieuws: Booking lanceert nieuwe data analytics voor hotels

    Twee gratis data-gedreven tools worden er door Booking.com beschikbaar gesteld voor meer dan 950.000 accommodaties…

Categorie: Apps, Customer service, Mobiel Tags: travelbird

Over Lobke Elbers

Als industry expert in digital en innovatie binnen travel, toerisme en hospitality deelt Lobke haar kennis en inzichten met professionals en business gerelateerd aan de industrie. Als Executive Editor en Director of Community Relations van 2014 – september 2017 bij TravelNext, ontwikkelde zij een Nederlands netwerk van Travel Professionals. In enkele jaren groeide TravelNext van een Nederlandse travelmarketing community naar een gerenommeerd merk en industry platform in travel onder haar supervisie.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

travel Google Vakantiebeurs reizen mobiel NHTV TUI Social Media Facebook TripAdvisor hotels KLM destinatiemarketing Booking.com Expedia onderzoek Airbnb technologie instagram reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext