3MO en het Tijdschrift voor Marketing organiseren op 1 oktober 2008 in het Museum voor beeld en geluid te Hilversum het congres “Digitaal Willen we Allemaal“over interactieve en digitale marketingcommunicatie. De gedachte achter het congres is, dat de meeste marketeers wel weten dat ze de interactieve ontwikkelingen niet meer kunnen negeren en ook graag op dat gebied activiteiten willen ontwikkelen. Maar dat aan de andere kant ook het gevoel speelt niet goed te weten hoe dit optimaal aan te pakken.
Welke interactieve marketingcommunicatie strategie is de juiste? Hoe sluit ik on- en offline op elkaar aan? Realiseer ik wel voldoende bereik in mijn doelgroep? Wat kan en moet ik allemaal meten? En hoe overtuig ik de rest van de organisatie dat interactieve marketingcommunicatie echt effectief kan zijn en experimenteren dus echt nodig is.

Het congres gaat dus in tegenstelling tot veel andere congressen niet over wat er allemaal technisch mogelijk is op interactief gebied, maar richt zich primair op de zaken waar marketeers intern en extern tegen aanlopen als ze iets willen op digitaal gebied. En draagt daar ook oplossingen voor aan.

Lees nu meer over het congres Digitaal willen we allemaal.