• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Congres Digitaal Willen We Allemaal

11 augustus 2008 door Martin van Kranenburg

3MO en het Tijdschrift voor Marketing organiseren op 1 oktober 2008 in het Museum voor beeld en geluid te Hilversum het congres “Digitaal Willen we Allemaal“over interactieve en digitale marketingcommunicatie. De gedachte achter het congres is, dat de meeste marketeers wel weten dat ze de interactieve ontwikkelingen niet meer kunnen negeren en ook graag op dat gebied activiteiten willen ontwikkelen. Maar dat aan de andere kant ook het gevoel speelt niet goed te weten hoe dit optimaal aan te pakken.
Welke interactieve marketingcommunicatie strategie is de juiste? Hoe sluit ik on- en offline op elkaar aan? Realiseer ik wel voldoende bereik in mijn doelgroep? Wat kan en moet ik allemaal meten? En hoe overtuig ik de rest van de organisatie dat interactieve marketingcommunicatie echt effectief kan zijn en experimenteren dus echt nodig is.

Het congres gaat dus in tegenstelling tot veel andere congressen niet over wat er allemaal technisch mogelijk is op interactief gebied, maar richt zich primair op de zaken waar marketeers intern en extern tegen aanlopen als ze iets willen op digitaal gebied. En draagt daar ook oplossingen voor aan.

Lees nu meer over het congres Digitaal willen we allemaal.

Gerelateerde Berichten

  • Skyscanner fans gebruiken vaker app dan website, allemaal aan de app?

    Skyscanner heeft een behoorlijke horde aan fans wereldwijd. Haar app is 20 miljoen keer gedownload…

  • Travel Tomorrow Congres - eindrapport digitale transformatie op 16 juni

    Vanaf 16 juni is de Nederlandse reiswereld een handzaam rapport rijker door het succesvolle project…

  • Internationaal travel congres ENTER2009 komt naar Amsterdam

    Van 28 t/m 30 januari 2009 vindt het 16e internationale ENTER congres plaats. Dit congres…

Categorie: Travel Events

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Google KLM travel Booking.com Airbnb destinatiemarketing TUI onderzoek instagram Expedia mobiel reviews technologie Facebook Vakantiebeurs TripAdvisor NHTV hotels Social Media reizen

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext