Reizigers zoeken bijna vertwijfeld op de wereldkaart naar gebieden waar zij weer coronaproof naartoe kunnen. Naast stilstaande vliegtuigen kenmerkte de afgelopen maanden zich ook door een revolutie van de Ierse reistechnologie, bestaande uit een thuisbasis van 100 reistechnologiebedrijven met meer dan 3.500 werknemers. In het nieuwe reizen worden gezond en veilig genieten nog belangrijker. Integratie…Lees meer
hotel
Yotel: hotel voor tech-savvy reizigers in Amsterdam geopend
YOTEL, het innovatieve, wereldwijde hotelconcept voor ‘slimme’ en tech-savvy reizigers, opende begin november haar deuren in Amsterdam Noord. Met een all-day dining concept, een prachtig terras aan het water én een buitenbioscoop, biedt het 202 cabins (kamers) tellende hotel haar gasten een unieke ervaring door slim gebruik van technologie te combineren met een duurzaam ontwerp…Lees meer
Trends in Travel: Deel 1
Gezichtsherkenning in terminals, higtech lifestyle treinen, een airline voor millenials en fitnessen in je hotelkamer. Bedrijven blijven innoveren en investeren om je reis zo aangenaam mogelijk te maken. TravelNext zet een paar veelbelovende innovaties op een rijtje. Gezichtsherkenning De iPhone X is niet het enige apparaat dat gezichtsherkenning gebruikt om mensen te identificeren voor de…Lees meer
TravelNieuws: Trivago helpt hotelier met toegang tot data over marktvraag
Vandaag komt Trivago met het bericht dat het hoteliers in staat om zich online competitief op te stellen door toegang te geven tot uitgebreide data over de marktvraag en kamerprijzen. In totaal zijn dat op dit moment meer dan 5 miljard kamerprijzen, toegankelijk onder de feature ‘prijzen vergelijken’ waarmee hoteliers de prijzen en marktvraag van concurrenten kunnen…Lees meer
Technologie moet sneller in de hotellerie: samen werken aan een ecosysteem van tech
De grotere industrie trend van open API’s, waardoor het makkelijker is voor grote bedrijven om met startups samen te werken, zijn naast meerwaarde voor de reisindustrie, van nog grotere waarde van de klant. Er wordt gekeken naar hoe de implementatie van open technologie, de ervaring van de hotelgast volledig kan vernieuwen. Persoonlijke en on-demand ervaring…Lees meer