Schiphol stelt klant centraal met Chinese app (iPhone)
In touch with the future | Hans Bouwknegt
Top 10 best gelezen artikelen op TravelNext in 2011
Spotted by Locals lanceert 100% offline iPhone gids
Technologie als sleutel
Vergeet je mobiel niet
5 handige vakantie apps
Designing for mobile
De toekomst van Mobile: verslag Mobile 2.0 Europe
Travel en mobile

Meer Technologie

TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay: leer alles over AI
Autonoom bagagevoertuig moet werkdruk op Schiphol verlagen
Google: dit zijn de grootste vakantie-irritaties, en zo helpt AI ze te voorkomen
Schiphol geeft reizigers realtime inzicht in hun tijdsverloop
Gratis workshop: AI voor de HR-professional
Data Science-studenten ontwerpen commercieel dashboard voor Travelcenter de Wit
TUI introduceert AI-influencer Lena
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
Duits Verkeersbureau introduceert AI-influencer Emma
KLM past virtual reality toe bij re-integratie
TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay: leer alles over AI
Autonoom bagagevoertuig moet werkdruk op Schiphol verlagen
Google: dit zijn de grootste vakantie-irritaties, en zo helpt AI ze te voorkomen
Schiphol geeft reizigers realtime inzicht in hun tijdsverloop
Gratis workshop: AI voor de HR-professional
Data Science-studenten ontwerpen commercieel dashboard voor Travelcenter de Wit
TUI introduceert AI-influencer Lena
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
Duits Verkeersbureau introduceert AI-influencer Emma
KLM past virtual reality toe bij re-integratie

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?

Inschrijven nieuwsbrief