Real-time marketing is enorm gegroeid in de laatste 12 maanden en voor destinaties is het een prachtige kans. In deze blog nemen we de case van Visit Faroe Islands, de DMO van de Faeröer eilanden. Guðrið Højgaard vertelt hoe zij de kans hebben gepakt om de eilanden op de kaart te zetten door de ‘once…Lees meer
Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
Zo baseer je je werkwijze op het gedrag van je toeristen: Wonderful Copenhagen #DTIC2015
Wonderful Copenhagen, de DMO voor Kopenhagen, doet succesvol haar werk in het promoten van de stad en het aantrekken van bezoekers. Thomas Høyrup Chirstensen, Senior Art Director van de DMO vertelde tijdens DTIC over wat ze allemaal hebben gedaan om de stad op de kaart te zetten. Deze DMO werkt niet op een ‘normale manier’….Lees meer
Kansen voor bestemmingen en toeristische organisaties in 2016!
Virtual reality, digitale transformatie, immersive video’s zijn onderwerpen die je regelmatig voorbij ziet komen als trends voor 2016. Maar er liggen nog zoveel kansen op het gebied van de millennial reiziger, de rol van mobiel binnen je organisatie, maar ook het gebruik van hashtags. Kortom genoeg uitdagingen in een van de snelst groeiende economieën. Mijn…Lees meer
Transformaties in destinatiemarketing #DTIC2015
De aftrap van #DTIC2015 op vrijdag 20 november: Digital Tourism Think Tank vertelt over het model dat zij hebben ontwikkeld om destinaties te helpen om succesvol te zijn in hun marketing. Maar waarom is dat essentieel, wat zijn die grote veranderingen in de reiswereld dan precies? Dat leggen we hier in dit blog uit! Destinaties zouden…Lees meer
Antwerpen: digital ready & a mobile first destination #DTIC2015
TravelNext mocht het DTIC2015 event via een livestream bijwonen en daar hebben we weer interessante cases vandaan om de reiswereld te inspireren! Eén daarvan is Visit Antwerp, zij zijn als een van de eerste DMO’s helemaal ‘digital ready’ en ook een ‘mobile first destination’. Maar hoe kom je daar? Miek de Roeck van Visit Antwerp vertelt…Lees meer
Een nieuwe website? Case van het Austrian National Tourist Board #DTIC2015 liveblog
Austrian National Tourist Board, de DMO van Oostenrijk was niet voor het eerst op het DTIC event (de Digital Tourism Innovation Campus) in Barcelona. Tijdens deze sessie en alle andere sessies die wij vandaag en morgen live mee volgen, doen we verslag van de mooiste destinatiemarketing cases die bruikbaar zijn voor alle travel marketeers. Destinatiemarketing en…Lees meer