Even eerlijk: hoe zit het nou? TravelNext X srprs.me

Srprs.me is binnen twee jaar dermate uitgegroeid dat het deze maand de 25000ste boeking behaald heeft. Tijd om eens wat dieper in te gaan op de meest gestelde vragen aan een medewerker van srprs.me. Hoe blijft srprs.me vernieuwend en hoe zien ze de toekomst voor zich? Laten we eens de tijd nemen om stil te staan bij het succes van srprs.me.

Lees verder Even eerlijk: hoe zit het nou? TravelNext X srprs.me

Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt

Glamperen in een safaritent in Nederland, overnachten in een Skylodge in Peru of toch naar de sterren kunnen kijken vanuit je airlodge in Toscane? Het is allemaal mogelijk, want Glamping (wat staat voor Glamorous Kamperen) is een trend die in 2017 definitief is doorgebroken. Niet gek dus dat de website Glamping.nl inmiddels meer dan 250 bestemmingen en accommodaties heeft opgevoerd. “Glamping is inmiddels een eigen vorm van vakantie vieren en het aanbod groeit nog steeds.” Zegt Richard Otten, eigenaar van Blogs4Travel, de organisatie achter Glamping.nl. Op TravelNext een kijkje in de keuken bij een bedrijf dat op een slimme manier aanbod en content met elkaar verenigd in een groeiende nichemarkt.

Lees verder Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt

Interview Jochem Veenstra Vakantiediscounter (Otravo): ‘e-mail is een specialisme, zet hier een vakidioot op!’

Opgericht in 2000 en volledig toegespitst op de online verkoop van reizen. Inmiddels is de VakantieDiscounter uitgegroeid tot een serieuze speler en sinds kort onderdeel van Otravo. De afgelopen jaren is de VakantieDiscounter gegroeid van een pure prijsvechter naar een kwalitatieve boekingssite waarbij het gemak van een vakantie vinden vooraan staat. Boeken zonder vloeken!, zoals zij zelf zeggen.

Zo ook de gehele e-mailmarketing binnen het bedrijf. Anderhalf jaar geleden werd er periodiek een statische bulkmail met aanbiedingen verstuurd. Inmiddels is e-mail gegroeid tot een belangrijk kanaal waar een strategie achter zit.

Lees verder Interview Jochem Veenstra Vakantiediscounter (Otravo): ‘e-mail is een specialisme, zet hier een vakidioot op!’

Interview nieuw platform August & July: ‘Summer is a state of mind’. Bloggers zoeken accommodaties

Bijzondere accommodaties combineren met reistips is eigenlijk de nieuwe standaard geworden. Reizigers moeten er zeker van zijn dat er wel iets te doen of te beleven is. Op AugustJuly.com staat sinds deze maand een selectie van bijzondere accommodaties in Europa, gecombineerd met reistips. Samen met een team van bloggers – stuk voor stuk reisexperts binnen hun eigen ‘niche’ – zorgt het inspiratieplatform er graag voor dat de lezers een geweldige vakantie beleven.

Lees verder Interview nieuw platform August & July: ‘Summer is a state of mind’. Bloggers zoeken accommodaties

Laurens Taekema (Parkvakanties): gedraag je niet alleen als merk, zorg dat je een merk bent

Online travel publishers die al ruim tien jaar solide draaien zijn schaars. Er is de afgelopen jaren immers nogal wat veranderd in marketingland en er staan nog grote veranderingen op stapel op het gebied van bijvoorbeeld conversie-attributie. Een interview met vrijgevochten online reisondernemer en TravelNext auteur Laurens Taekema over focus, kwaliteit en de noodzaak voor voortdurende innovatie.

Lees verder Laurens Taekema (Parkvakanties): gedraag je niet alleen als merk, zorg dat je een merk bent