Content wise twitteren met Twitter cards
KLM mobile first – op weg naar de eerste stappen in mobile revenue
The countdown has begun – Digital Marketing Live 21 mei [advertorial]
[Advertorial] Mobile first: maak het verschil op mobiel – AFD Performance Based Marketing
Lessen online marketing voor de gastvrijheidssector: hospitality #OM033
[Advertorial] Hoe de buren kijken naar de ontwikkelingen in online travel: Travelmedia Congres 4 juni Brugge
De uitdagingen van veerdienst portals in Griekenland
Lessen online marketing KLM #OM033
#SoMeT14EU vertaald naar social getallen
Tumblr challenges in onze branche

Meer Technologie

ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?
TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay: leer alles over AI
Autonoom bagagevoertuig moet werkdruk op Schiphol verlagen
Google: dit zijn de grootste vakantie-irritaties, en zo helpt AI ze te voorkomen
Schiphol geeft reizigers realtime inzicht in hun tijdsverloop
Gratis workshop: AI voor de HR-professional
Data Science-studenten ontwerpen commercieel dashboard voor Travelcenter de Wit
TUI introduceert AI-influencer Lena
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
Duits Verkeersbureau introduceert AI-influencer Emma
ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?
TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay: leer alles over AI
Autonoom bagagevoertuig moet werkdruk op Schiphol verlagen
Google: dit zijn de grootste vakantie-irritaties, en zo helpt AI ze te voorkomen
Schiphol geeft reizigers realtime inzicht in hun tijdsverloop
Gratis workshop: AI voor de HR-professional
Data Science-studenten ontwerpen commercieel dashboard voor Travelcenter de Wit
TUI introduceert AI-influencer Lena
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
Duits Verkeersbureau introduceert AI-influencer Emma

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Slimmere technologie en betere reiservaring: Planisto vindt zijn weg in Phenix en myTC

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

Inschrijven nieuwsbrief