Alleen door nieuwe dingen te ontdekken en je grenzen te verleggen, verbreed je je horizon. Benieuwd hoe de reiswereld je horizon kan verbreden? Doe dan mee aan de Travel Challenge 2019! De Travel Challenge is een vijfdaagse business course in het buitenland. Dit jaar ga je in Turkije met 80 andere talenten in teams aan…Lees meer
Marketing
2019 het jaar van de duurzame influencer
Tijdens het eerste Travel Congress, met het thema: ‘Future Proof Travel: u bent aan zet.’ voorafgaand aan de Vakantiebeurs werd er duidelijk met zorg aandacht besteed aan duurzaamheid. De opening, die werd verzorgd door Jeremy Smith, benadrukte het belang van duurzame ontwikkelingen in de reisbranche en spoorde de aanwezigen aan om rekening te houden met maatschappij…Lees meer
Travel Congress – Overtoerisme: daar waar de balans tussen bewoners en toeristen verstoord wordt
Door: Renske Swarts Wie op een willekeurige middag over de dam naar het centrum van Amsterdam loopt, komt al snel tot de conclusie dat het hier nooit rustig zal zijn. En wie tijdens een citytrip naar Parijs denkt “even” de Eiffeltoren te bezoeken, komt al snel bedrogen uit. Een lange wachtrij verder en je kunt…Lees meer
Breda University Talents: Het vergroten van klantbetrokkenheid door middel van Storytelling
Door: Laura Wertsch Een betrokken medewerker wordt beschreven als iemand die loyaal is naar je merk en jouw producten en diensten aanraadt aan anderen (Roberts, Alpert, 2010). Dat resulteert in positieve mond-tot-mondreclame. Om deze fase van oprechte betrokkenheid te bereiken, moeten klanten zowel tevreden zijn over de relatie met een merk, als een emotionele connectie…Lees meer
KLM lanceert nieuwe wereldwijde merkcampagne
Dit najaar kun je de nieuwe merkuitingen van KLM overal tegenkomen; online, buiten op billboards, en zelfs op Times Square in New York. Met deze campagne laat KLM zien dat ze met een warme, persoonlijke benadering echt het verschil maakt tussen een goede en onvergetelijke reiservaring voor haar passagiers. De unique caring points van KLM…Lees meer
Curaçao lanceert “Beleef het zelf”-campagne
Deze maand rolt het Curaçao Toeristen Bureau een wereldwijde branding campagne uit met de naam “Feel It For Yourself”. In Nederland zal deze campagne zichtbaarheid krijgen als de “Beleef het zelf”-campagne. De focus ligt hierbij op de rijke geschiedenis, de authentieke sfeer en het unieke scala aan bezienswaardigheden en activiteiten die er te zien en…Lees meer
Video – EasyJet lanceert nieuwe Europese marketingcampagne
EasyJet lanceert vandaag zijn nieuwe Europese marketingcampagne ook in Nederland. De campagne moet het wonder van reizen door de lucht tot leven brengen en kijkers inspireren om te dromen over hun volgende reisavonturen, zo laat de airline weten. Een pakkende en inspirerende film toont een vliegtuig boven de wolken en neemt de kijker mee langs…Lees meer
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
In 2019 zal 32 procent van de wereldbevolking vallen onder Generatie Z en daarmee de Millennials overtreffen die 31,5 procent voor hun rekening nemen. Dat blijkt uit de gegevens van Bloomberg. Mensen die in 2001 geboren zijn, worden volgend jaar 18, wat betekent dat velen naar de hogescholen gaan, mogen stemmen en, afhankelijk van hun staatsburgerschap,…Lees meer
Booking.com kondigt eerste Booking Cares Lab in Amsterdam aan
In samenwerking met de gemeente Amsterdam heeft Booking.com de aftrap gedaan voor het eerste Booking Cares Lab in Amsterdam. Het initiatief verkent unieke kansen op het gebied van verantwoord stedelijk toerisme en komt voort uit het Booking Booster ‘accelerator programma’ voor social enterprise scale ups. Daarnaast past het binnen de ambitie van Booking.com overal ter…Lees meer
Secret Escapes: “Het doorbreken van de Nederlandse marktconventies is de sleutel”
Begin deze maand heeft Secret Escapes haar nieuwe campagne gelanceerd. De tv-commercial laat een sceptische houding zien die vaak typerend is voor Nederlanders in de hoofdrol. “Hiermee onderstreept Secret Escapes dat de exclusieve reisaanbiedingen op de website misschien onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn”, aldus het bedrijf. De commercial is gebouwd rondom de bekende Nederlandse…Lees meer