• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Marketing

Doe mee aan de Travel Challenge 2019

18 februari 2019 door Redactie TravelNext

Alleen door nieuwe dingen te ontdekken en je grenzen te verleggen, verbreed je je horizon. Benieuwd hoe de reiswereld je horizon kan verbreden? Doe dan mee aan de Travel Challenge 2019! De Travel Challenge is een vijfdaagse business course in het buitenland. Dit jaar ga je in Turkije met 80 andere talenten in teams aan…Lees meer

Categorie: E-commerce, Marketing, Reiswerk Studentenchallenge, Travel Events, TravelNieuws, Trends Tags: Challenge, Reiswerk, travel

2019 het jaar van de duurzame influencer

22 januari 2019 door Dylan Cinjee

Tijdens het eerste Travel Congress, met het thema: ‘Future Proof Travel: u bent aan zet.’ voorafgaand aan de Vakantiebeurs werd er duidelijk met zorg aandacht besteed aan duurzaamheid. De opening, die werd verzorgd door Jeremy Smith, benadrukte het belang van duurzame ontwikkelingen in de reisbranche en spoorde de aanwezigen aan om rekening te houden met maatschappij…Lees meer

Categorie: Duurzaamheid, Marketing, Social media, Travel Congress, Travel Events, TravelNieuws, Trends Tags: 2019, better places, Congress, duurzaamheid, Influencer, KLM, marketing, travel, Travel Congress, TUI

Travel Congress – Overtoerisme: daar waar de balans tussen bewoners en toeristen verstoord wordt

11 januari 2019 door Renske Swarts

Door: Renske Swarts Wie op een willekeurige middag over de dam naar het centrum van Amsterdam loopt, komt al snel tot de conclusie dat het hier nooit rustig zal zijn. En wie tijdens een citytrip naar Parijs denkt “even” de Eiffeltoren te bezoeken, komt al snel bedrogen uit. Een lange wachtrij verder en je kunt…Lees meer

Categorie: Destinatiemarketing, Duurzaamheid, TravelNieuws, Trends Tags: Amsterdam, Congress, Overtoerisme, Toerisme, travel, Travel Congress, trends, Vakantiebeurs

Breda University Talents: Het vergroten van klantbetrokkenheid door middel van Storytelling

19 december 2018 door Breda University

Door: Laura Wertsch Een betrokken medewerker wordt beschreven als iemand die loyaal is naar je merk en jouw producten en diensten aanraadt aan anderen (Roberts, Alpert, 2010). Dat resulteert in positieve mond-tot-mondreclame. Om deze fase van oprechte betrokkenheid te bereiken, moeten klanten zowel tevreden zijn over de relatie met een merk, als een emotionele connectie…Lees meer

Categorie: Marketing, TravelNieuws, Trends Tags: betrokkenheid, klanten, marketing, storytelling, Touroperators

KLM lanceert nieuwe wereldwijde merkcampagne

23 oktober 2018 door Dylan Cinjee

Dit najaar kun je de nieuwe merkuitingen van KLM overal tegenkomen; online, buiten op billboards, en zelfs op Times Square in New York. Met deze campagne laat KLM zien dat ze met een warme, persoonlijke benadering echt het verschil maakt tussen een goede en onvergetelijke reiservaring voor haar passagiers. De unique caring points van KLM…Lees meer

Categorie: E-commerce, Marketing, TravelNieuws, Trends Tags: campagne, KLM, marketing

Curaçao lanceert “Beleef het zelf”-campagne

15 oktober 2018 door Dylan Cinjee

Deze maand rolt het Curaçao Toeristen Bureau een wereldwijde branding campagne uit met de naam “Feel It For Yourself”. In Nederland zal deze campagne zichtbaarheid krijgen als de “Beleef het zelf”-campagne. De focus ligt hierbij op de rijke geschiedenis, de authentieke sfeer en het unieke scala aan bezienswaardigheden en activiteiten die er te zien en…Lees meer

Categorie: Destinatiemarketing, Marketing, TravelNieuws Tags: beleving, campagne, curacao, marketing

Video – EasyJet lanceert nieuwe Europese marketingcampagne

13 september 2018 door Arjen Lutgendorff

EasyJet lanceert vandaag zijn nieuwe Europese marketingcampagne ook in Nederland. De campagne moet het wonder van reizen door de lucht tot leven brengen en kijkers inspireren om te dromen over hun volgende reisavonturen, zo laat de airline weten. Een pakkende en inspirerende film toont een vliegtuig boven de wolken en neemt de kijker mee langs…Lees meer

Categorie: E-commerce, Marketing, Online PR en branding, TravelNieuws Tags: airline, Easyjet, holiday, luchtvaart, marketing, nederland, reizen, travel, vakantie

Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen

30 augustus 2018 door Dylan Cinjee

In 2019 zal 32 procent van de wereldbevolking vallen onder Generatie Z en daarmee de Millennials overtreffen die 31,5 procent voor hun rekening nemen. Dat blijkt uit de gegevens van Bloomberg. Mensen die in 2001 geboren zijn, worden volgend jaar 18, wat betekent dat velen naar de hogescholen gaan, mogen stemmen en, afhankelijk van hun staatsburgerschap,…Lees meer

Categorie: E-commerce, Facebook, Instagram, Marketing, Online PR en branding, Social media, TravelNieuws, Trends, YouTube, Zoekmachine marketing Tags: generatie z, Google, instagram, millennials, travel, video

Booking.com kondigt eerste Booking Cares Lab in Amsterdam aan

7 augustus 2018 door Dylan Cinjee

In samenwerking met de gemeente Amsterdam heeft Booking.com de aftrap gedaan voor het eerste Booking Cares Lab in Amsterdam. Het initiatief verkent unieke kansen op het gebied van verantwoord stedelijk toerisme en komt voort uit het Booking Booster ‘accelerator programma’ voor social enterprise scale ups. Daarnaast past het binnen de ambitie van Booking.com overal ter…Lees meer

Categorie: Marketing, Sharing Economy, Travel Events, TravelNieuws, Trends

Secret Escapes: “Het doorbreken van de Nederlandse marktconventies is de sleutel”

6 juli 2018 door Dylan Cinjee

Begin deze maand heeft Secret Escapes haar nieuwe campagne gelanceerd. De tv-commercial laat een sceptische houding zien die vaak typerend is voor Nederlanders in de hoofdrol. “Hiermee onderstreept Secret Escapes dat de exclusieve reisaanbiedingen op de website misschien onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn”, aldus het bedrijf. De commercial is gebouwd rondom de bekende Nederlandse…Lees meer

Categorie: Marketing, TravelNieuws

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Ga naar pagina 4
  • Ga naar pagina 5
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 77
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Google reviews destinatiemarketing hotels Social Media TUI technologie TripAdvisor Booking.com reizen Facebook travel NHTV mobiel KLM instagram onderzoek Airbnb Expedia Vakantiebeurs

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext