• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Online advertising

Interview Roy Platje (RED Online Marketing): “Je moet het vakantieplezier blijven uitstralen”

20 april 2020 door Dylan Cinjee

online aanwezigheid

RED Online Marketing heeft vorige week woensdag een nieuw platform speciaal voor de reis- en recreatiebranche gelanceerd: ComebackMarketing.nl. We spraken met Roy Platje (Eigenaar van RED Online Marketing) over het nieuwe initiatief, maar ook over hoe belangrijk het is om online aanwezig te zijn tijdens deze crisis. Met name de reis- en recreatiebranche worden op…Lees meer

Categorie: Marketing, Online advertising, Social media, TravelNieuws Tags: comeback marketing, Communiceren, interview, Platform, RED Online Marketing, Reisbranche, Roy Platje

10 digitale marketing voorspellingen voor 2020

20 februari 2020 door Think with Google

digitale marketing

Wat zijn de veranderende consumentengedragingen, nieuwe technologieën en trends die de marketing in 2020 zullen verstoren? Google-medewerkers delen hun voorspellingen om aan het begin van dit nieuwe decennium je een concurrentievoordeel te geven op het gebied van marketing. 1. Snackable videocontent De enorme groei van video-sharing apps onthult nieuwe manieren waarop consumenten omgaan met content…Lees meer

Categorie: E-commerce, Marketing, Online advertising, Online PR en branding, Technologie, TravelNieuws, Trends, Zoekmachine marketing Tags: 2020, digitale marketing, Google, marketing, trends, voorspelling

‘Nog maar 1 kamer over zoals deze op onze site…’: are you serious?

11 februari 2020 door Arjen Lutgendorff

‘Nog maar 1 kamer over zoals deze op onze site’…. Er is (in het verleden) genoeg discussie (geweest) over de mededeling die menigeen weleens heeft gezien op websites als Booking.com. Het is dan ook niet verbazingwekkend dat deze terugkomt in de ‘Leidraad Bescherming online consument’ van de ACM. De waakhond laat weten dat ze extra…Lees meer

Categorie: Online advertising, TravelNieuws Tags: acm, bescherming, Booking.com, consument, handhaving, Hotel, kamer, klachten, online

Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie

9 oktober 2019 door Dylan Cinjee

Adverteren YouTube

Voorheen werd video met name gebruikt voor branding en om zoveel mogelijk mensen te bereiken en te inspireren. Tegenwoordig zijn we in staat om video meer in te zetten als een performance-kanaal en dat zal de komende jaren doorgroeien, dat liet Omid Yazdanpanah van Google weten tijdens de Travel & Leisure Summit van RMC en…Lees meer

Categorie: E-commerce, Marketing, Mobiel, Online advertising, Social media, Technologie, TravelNieuws, Trends, Video, YouTube Tags: Bereik, branding, Google, Intentie, marketing, online, reisindustrie, travel, video, videocontent, Youtube

Op studiereis naar Dublin met RED online marketing en RMC Travel

3 oktober 2019 door Richard Otten

Op uitnodiging van RED online marketing en RMC Travel mocht Richard Otten namens Glamping.nl mee op studiereis naar Dublin om een bezoek te brengen aan drie grote techneuzen waar we in deze branche zoveel mee te maken hebben: Microsoft, Facebook en Google. We maken een korte balans op van deze studiereis. Roy Platje (eigenaar RED…Lees meer

Categorie: E-commerce, Facebook, Instagram, Online advertising, Technologie, Travel Events, TravelNieuws, Trends, YouTube, Zoekmachine marketing Tags: Facebook, Google, Microsoft, RED Online Marketing, RMC

Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt

18 augustus 2017 door Lobke Elbers

Glamperen in een safaritent in Nederland, overnachten in een Skylodge in Peru of toch naar de sterren kunnen kijken vanuit je airlodge in Toscane? Het is allemaal mogelijk, want Glamping (wat staat voor Glamorous Kamperen) is een trend die in 2017 definitief is doorgebroken. Niet gek dus dat de website Glamping.nl inmiddels meer dan 250…Lees meer

Categorie: Affiliate marketing, E-commerce, Interviews, Online advertising, TravelNieuws, Trends, Zoekmachine marketing Tags: Glamping

Laurens Taekema (Parkvakanties): gedraag je niet alleen als merk, zorg dat je een merk bent

7 augustus 2017 door Gastblogger

Online travel publishers die al ruim tien jaar solide draaien zijn schaars. Er is de afgelopen jaren immers nogal wat veranderd in marketingland en er staan nog grote veranderingen op stapel op het gebied van bijvoorbeeld conversie-attributie. Een interview met vrijgevochten online reisondernemer en TravelNext auteur Laurens Taekema over focus, kwaliteit en de noodzaak voor voortdurende innovatie.

Categorie: Marketing, Online advertising, Online PR en branding Tags: Parkvakanties

Interview: Wat maakt programmatic creative interessant voor de reiswereld?

21 juli 2017 door Lobke Elbers

Programmatic adverteren is de toekomst van marketing; met technologie en data steeds relevanter communiceren met doelgroepen om uiteindelijk conversie te sturen. Programmatic buying is een geautomatiseerd in-en verkoopproces van media op basis van data. Anders dan bij programmatic buying wordt bij programmatic creative ook de boodschap op basis van data op automatische wijze aangepast. Dit…Lees meer

Categorie: Marketing, Online advertising, Online PR en branding, Video Tags: Programmatic creative, Programmatic Marketing, We Adapt

Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers

16 juni 2017 door Laurens Taekema

De Vakdag “Het Vakantiepark van de Toekomst” vond 8 juni plaats in De Efteling. Tijdens deze eerste editie van dit evenement kwamen de trends en ontwikkelingen in de vakantieparken en leisure branche uitgebreid voorbij. Het bleek een inspirerende dag vorige week donderdag. In het Efteling Theater lieten bijna 400 ondernemers en marketeers zich bijpraten over…Lees meer

Categorie: Customer service, Destinatiemarketing, E-commerce, Marketing, Online advertising, Online PR en branding, Social media, Travel Events, TravelNieuws, Trends, Zoekmachine marketing Tags: bungalowparken, evenement, marketing, nederland, travel, trends, vakantie, vakantiepark, vakantieparken

Dragons Den, disruptieve technologie en blockchain tijdens Emerce eTravel 20 juni

1 juni 2017 door Redactie TravelNext

Op het jaarcongres eTravel, gehouden op dinsdag 20 juni aanstaande bij Pakhuis de Zwijger, wordt er een Dragons Den gehouden. Wie is de beste startup in de reisbranche? Tijdens eTravel komen drie aanstormende ondernemers pitchen voor een Dragons jury. Als oprichter van Corendon weet Atilay Uslu als geen ander hoe de online wereld van de reisbranche eruit ziet….Lees meer

Categorie: E-commerce, E-mailmarketing, Marketing, Online advertising, Online PR en branding, Technologie, Travel Events, Usability & design Tags: Emerce Etravel

  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 9
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

NHTV KLM Facebook destinatiemarketing Expedia technologie Airbnb onderzoek TUI hotels travel Social Media Booking.com instagram mobiel reizen reviews TripAdvisor Google Vakantiebeurs

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext