• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Twitter

Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?

9 oktober 2017 door Dylan Cinjee

Het zomerseizoen is ten einde dus het is tijd voor de tweede editie van de Social Travel Top 30. Buzzcapture heeft onderzocht welke Nederlandse reismerken in de periode juli tot en met september het beste presteerden op het gebied van online berichtgeving. Sinds de eerste editie is er uitgebreid naar zestig merken die worden gemonitord. Hoeveel…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Instagram, Social media, Technologie, Twitter

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?

5 oktober 2017 door Gastblogger

De zomer is weer voorbij en veel Nederlanders hebben genoten van een vakantie in het buitenland. Favoriet vervoermiddel is het vliegtuig, het liefst zo goedkoop mogelijk. Budgetmaatschappijen zijn ongekend populair, maar zijn deze ook beter op het gebied van service? Uit de gegevens van de Brand Monitor van Buzzcapture blijkt dat passagiers niet altijd even tevreden…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Social media, Twitter

Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht

2 augustus 2017 door Lobke Elbers

Credits afbeelding: Jeroen van Dam  Afgelopen 26 juli hebben een aantal bekende Nederlandse Instagrammers en influencers een aanbod om de Tilburgse Kermis van grote hoogte te beleven, met genoegen geaccepteerd. De instameet is geïnitieerd door de Tilburgse Kermis en de Gemeente Tilburg vanuit de visie om met het diverse aanbod van zo’n 230 attracties die…Lees meer

Categorie: Destinatiemarketing, Facebook, Instagram, Marketing, Social media, Twitter, YouTube Tags: instameet, Tilburgse Kermis

Twitter update; welke kansen liggen er nog?

8 juni 2016 door Amy van Tilborg

Twitter updates

Twitter, ja Twitter. Het social media kanaal waar nauwelijks nog over wordt geschreven. Door sommige wordt het social media kanaal zelfs al ‘dood’ genoemd. Waar het kanaal enige jaren geleden nog in de top 3 stond van de meest gebruikte social media kanalen, staat het kanaal nu op nummer 6 onder kanalen als YouTube en…Lees meer

Categorie: Social media, Twitter

The Tweet Experience van Melia Hotels #EyeforTravel2015

25 november 2015 door Tessa Irani - de Rouw

Tijdens het Eye for Travel congres nam Marco Fanton, de social media director van Melia Hotels ons mee op het social media avontuur dat Melia Hotels heeft beleefd. Met vele voorbeelden verteld hij hoe Melia Hotels en de gasten dit avontuur, The Tweet Experience, hebben beleefd. Hij begon met de volgende quote: YOU’VE GOT TO…Lees meer

Categorie: Eye For Travel Amsterdam, Twitter Tags: Melia hotels, Social business, Social Media, Stages of travel, The Tweet Experience, Twitter

Het Twitteraccount van @sweden, slimme zet of niet?

13 juni 2012 door Annelies Hulshof

Zweden staat er al een tijdje om bekend dat zij hun nationale twitteraccount wekelijks door geven aan een inwoner van Zweden. Zij krijgen de schone taak om het land te vertegenwoordigen tegenover de meer dan 41.000 volgers die het account op dit moment telt. Deze week zit er echter een bijzondere dame achter de knoppen…Lees meer

Categorie: Social media, Twitter Tags: @sweden, sonja, Twitter, Visitsweden

TourPRess Twittercafe

24 februari 2012 door Sabine de Witte

Eerste TourPRess Twittercafe: kennis delen Gisteren vond in de Winkel van Sinkel in Utrecht het eerste TourPRess Twittercafé plaats. Zowel TourPRess leden als niet-leden waren welkom. Een goed initiatief om met vakmensen uit de reisbranche te spreken over de mogelijkheden en de struikelblokken van ‘nieuwe’ media. Twaalf nieuwsgierigen kwamen ervaringen, vragen en kennis delen, onder…Lees meer

Categorie: Social media, Twitter Tags: gebruik social media reisbranche, Social Media, tourpress, twittercafe

Air Arabia Maroc komt met nieuwe Twitter actie

27 oktober 2011 door Erik van Erp

Air Arabia Maroc

Op maandag 31 oktober start Air Arabia Maroc een digitale ‘Treasure hunt’ op Twitter en Foursquare. De hoofdprijs is een vliegticket naar Nador of Tanger. In totaal heeft de low cost airline vijf vliegtickets digitaal verstopt in vijf verschillende steden in Nederland. Actie op Twitter en Foursquare Van maandag 31 oktober tot en met vrijdag…Lees meer

Categorie: Social media, Twitter Tags: Air Arabia Maroc, Twitter actie airline

ARAG zet Twitter in voor vluchtcompensatie

10 augustus 2011 door Martin van Kranenburg

Flight claim service

ARAG heeft deze week het Twitteraccount Flight Claim Scan (@flightclaimscan) gelanceerd. Het doel is om hiermee luchtvaartpassagiers via Twitter live op de hoogte gehouden van vertraagde en geannuleerde vluchten die in aanmerking komen voor een compensatieregeling variërend van €125,- tot €600,- per persoon. Marc van Erven, CEO van ARAG: ‘Na de succesvolle lancering van de…Lees meer

Categorie: Social media, Twitter Tags: ARAG, Flight claim service

to Tweet or not to Tweet – Social media & locatie Amersfoort

10 juni 2011 door Alexander Lamprecht

Om het imago van Amersfoort als zakelijke bestemming te versterken heeft Stichting Citymarketing Regio Amersfoort niet lang geleden de campagne “Locatie Amersfoort, where minds meet” gestart. Omdat social media zoals Twitter niet meer weg te denken zijn uit het bedrijfsleven heeft men het Twitterhandboek “to Tweet or not to Tweet – Social media & locatie Amersfoort”…Lees meer

Categorie: Social media, Twitter Tags: Amersfoort, Social Media, Stichting Citymarketing Regio Amersfoort

  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

instagram technologie Social Media TripAdvisor Airbnb reviews KLM Google Expedia NHTV mobiel Vakantiebeurs TUI Facebook reizen Booking.com destinatiemarketing onderzoek hotels travel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext