Search
Close this search box.
Op reis vanuit huis met nieuwe VR-experience KLM
Emirates lanceert als eerste web virtual reality technologie
Google Expedities stuurt scholieren op virtuele schoolreis naar Schiphol
Force Field en Oculus nemen je mee terug naar de Gouden Eeuw
Het effect van een 360° video bekeken met een VR bril op bestemmingsimago & reisintentie
Virtual Reality & mixed reality: ”coastiality” is in leisure normaal, die kennis delen we graag
Lessen voor Europa: Chinees virtual reality shopping platform voor travel: Zanadu Travel VR
Entertainment in 2017; vermaakt worden door reisorganisaties
Mega travel technologie trend #3 digitale realiteit
Fast growing markets voor een fast growing online reisbureau: Expedia deelt inzichten & toekomstvisie

Meer Virtual reality

Force Field en Oculus nemen je mee terug naar de Gouden Eeuw
Het effect van een 360° video bekeken met een VR bril op bestemmingsimago & reisintentie
Virtual Reality & mixed reality: ''coastiality'' is in leisure normaal, die kennis delen we graag
Lessen voor Europa: Chinees virtual reality shopping platform voor travel: Zanadu Travel VR
Entertainment in 2017; vermaakt worden door reisorganisaties
Mega travel technologie trend #3 digitale realiteit
Fast growing markets voor een fast growing online reisbureau: Expedia deelt inzichten & toekomstvisie
Consumenten kopen door VR: travel moet focussen op films, chat en maps
Liberation Route Europe geeft WOII geschiedenis van Limburg nieuw gezicht in virtual reality app
Eerste pilot met Virtual Reality bevalt Safaripark Beekse Bergen goed
Force Field en Oculus nemen je mee terug naar de Gouden Eeuw
Het effect van een 360° video bekeken met een VR bril op bestemmingsimago & reisintentie
Virtual Reality & mixed reality: ''coastiality'' is in leisure normaal, die kennis delen we graag
Lessen voor Europa: Chinees virtual reality shopping platform voor travel: Zanadu Travel VR
Entertainment in 2017; vermaakt worden door reisorganisaties
Mega travel technologie trend #3 digitale realiteit
Fast growing markets voor een fast growing online reisbureau: Expedia deelt inzichten & toekomstvisie
Consumenten kopen door VR: travel moet focussen op films, chat en maps
Liberation Route Europe geeft WOII geschiedenis van Limburg nieuw gezicht in virtual reality app
Eerste pilot met Virtual Reality bevalt Safaripark Beekse Bergen goed

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Visit Finland start samenwerking met rendier influencer…

TV belangrijkste reclamekanaal touroperators: TUI en D-reizen hoogste naamsbekendheid

Hoteliers.com en SmartHOTEL bundelen krachten: Connected Capital nieuwe investeerder

Airbnb introduceert nieuwe functies

Uber

Nieuwe Uber-locatie op Schiphol

Inschrijven nieuwsbrief