De customer intimacy volgens CEO Joop Drechsel van BCD Group (BCD Travel, Travix, Park ‘N Fly)
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Beleving sells, maar hoe maakt Design Hotels er een niet-commercieel gevoel van? #OriginalExperiences
Oproep: leg nu een onderzoekscase neer binnen e-commerce in travel
TravelNieuws: ICT, automatisering & online marketing goed voor 21% van de banen in travel
TravelNieuws: KLM gaat stapje verder in AI met customer service via social
The rise (or fall?) van last-minute bookings
Waar boekte Nederland deze zomer haar vakantie naartoe?
Time to Momo: de vernieuwde reispublisher met de focus op 50% online omzet
Industrie data consumentengedrag travel: Google Search en desktop goed voor traffic & omzet

Meer E-commerce

KLM neemt Airbus A321neo in ontvangst: "Schoner, stiller en zuiniger"
Travix breidt vluchtaanbod uit dankzij vernieuwde samenwerking met TUI fly
Reiswerk workshop: AI toepassen in je werk
Afleveren van e-mail in gevaar?
TUI wint Shopping Award 2024
Met Eurowings en ChatGPT op vakantie
Stel Google komt met een next-gen reisassistent …?
Digitale transformatie Sunweb wordt nog verder voortgezet
TUI Nederland lanceert eigen flight consolidator
Virtueel Travel Congress 2021: De nieuwe werkelijkheid
KLM neemt Airbus A321neo in ontvangst: "Schoner, stiller en zuiniger"
Travix breidt vluchtaanbod uit dankzij vernieuwde samenwerking met TUI fly
Reiswerk workshop: AI toepassen in je werk
Afleveren van e-mail in gevaar?
TUI wint Shopping Award 2024
Met Eurowings en ChatGPT op vakantie
Stel Google komt met een next-gen reisassistent …?
Digitale transformatie Sunweb wordt nog verder voortgezet
TUI Nederland lanceert eigen flight consolidator
Virtueel Travel Congress 2021: De nieuwe werkelijkheid

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?

Inschrijven nieuwsbrief