Skyscanner fans gebruiken vaker app dan website, allemaal aan de app?
Gratis wifi in hotels, een utopie?
Het digitale tijdperk van toen: wensen en frustraties
Hamilton Island laat haar destinatie vastleggen door invloedrijke Instagrammers
Startup: Matching Airline Seats, social seating op een hoger niveau
Vier trends waar online marketeers zich mee kunnen onderscheiden
Lessons learned: De mobiele strategie van KLM
Eelco Roos: “Steeds meer organisaties zien Instagram als ideale tool voor destinatiemarketing”
Zo creëer je buzz rondom je app
Is er toekomst voor de QR code?

Meer Mobiel

Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo
Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Slimmere technologie en betere reiservaring: Planisto vindt zijn weg in Phenix en myTC

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

Inschrijven nieuwsbrief