• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Spring naar de inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel marketing platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in reizen en de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel marketingplatform gericht op nieuwe ontwikkelingen in reizen en de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Reviews

Unitiator: Een app voor venue eigenaren & toeristen, samen werken aan een volle zaak

20 juli 2017 door Sanne Bakker

Ik leerde de app Unitiator kennen, een concept waarbij gebruikers toegang krijgen tot aanbiedingen in ruil voor aanwezigheid in een bepaalde venue. Het idee is dat de aanwezigheid van mensen, aanstekelijk werkt voor voorbijgangers en dus de uitbater. Onder andere het bekende concept ‘De taart van m’n tante’ in Amsterdam doet al mee. Daar wordt je dan nu…Lees meer

In categorie: Apps, Mobiel, Reviews, Technologie Tags: app, Unitiator

GESPOT! Vernieuwing op de reviewmarkt: reviewen met emoji’s, ‘Tagdat’

4 april 2017 door Lobke Elbers

Concurreren met review apps zoals Yelp en TripAdvisor is niet makkelijk, maar volgens oprichtster Buffy wel noodzakelijk. Het is haar doel een einde te maken aan de advertentiestructuur. Advertenties zijn volgens haar weliswaar betaalbaar voor grote organisaties, de kleinere merken moeten nog altijd het onderspit delven. Tegen The Next Web doet Buffy haar korte verhaal….Lees meer

In categorie: Reviews Tags: emoji, TagDat

TripAdvisor; Wat is de waarde van reviews?

10 mei 2016 door Amy van Tilborg

TripAdvisor, reviews, ontwikkelingen

Beoordelingswebsites, hoe gaat het daar eigenlijk mee? In deze blog zullen we dieper ingaan op de grootste reiswebsite en beoordelingswebsite ter wereld, namelijk TripAdvisor en hun stand van zaken. TripAdvisor beschikt over zo’n 300 miljoen onpartijdige reizigersbeoordelingen over meer dan 4,9 miljoen (!!!) accommodaties, restaurants en attracties. Welke ontwikkelingen maakt de beoordelingswebsite door en wat…Lees meer

In categorie: Reviews Tags: reviews, Reviewsite, Social Media, TripAdvisor

Waar staan de beste hotels van Nederland? De online reputatieranglijst!

10 februari 2016 door Lobke Elbers

De beste hotels van Nederland (volgens online reviews) staan in Roermond. Volgens data van vergelijkingssite Trivago, is net als ieder jaar de gastvriendelijkheid en service voor iedere stad van levensbelang om een succesvolle toeristische positie te houden. Een klantvriendelijke bestemmingsreputatie helpt reizigers bij het kiezen en daar is deze reputatieranglijst een afspiegeling van. Gemiddelde reputatie…Lees meer

In categorie: Reviews, Social media Tags: Airbnb, citymarketing, destinatiemarketing, hotelreputatie, Ranglijst, Roermond, Trivago

Reviews voor vluchten gelanceerd op TripAdvisor: dat belooft positief sentiment voor airlines

29 januari 2016 door Lobke Elbers

Dachten airlines een hele tijd buiten schot te kunnen blijven qua reviews? Het is sinds deze week mogelijk voor consumenten om via TripAdvisor airline reviews te plaatsen en te lezen. Naast Facebook reviews ook ‘echte’ reviews Dat airlines vooral succesvol proberen te zijn op social media is niet erg nieuw. Klantenservice, reviews, inspiratie en webcare…Lees meer

In categorie: Reviews, Social media Tags: reviews, TripAdvisor

Online klachten, slechte reviews, wat nu?

7 september 2015 door Corné Dijkmans

In dit tijdperk van social media steken online klachten en negatieve reviews – met name ook in de toerisme- & vrijetijdsbranche – steeds vaker de kop op. Deze kunnen een bedrijf nog jarenlang ‘achtervolgen’ en potentiële klanten schrik aan blijven jagen: internet heeft immers een olifantengeheugen. Met name de onvoorspelbaarheid en de oncontroleerbaarheid ervan maken…Lees meer

In categorie: Reviews, Social media Tags: reviews, Triple A model

Slechte review, dus een boete voor hotelgast

28 november 2014 door Jeroen Vinkesteijn

Veel ophef de afgelopen week nadat het Broadway Hotel uit Blackpool een echtpaar een boete gaf van 100 pond omdat zij een zeer kritische review hadden gepost op TripAdvisor. De header van de review was: ‘’Smerig, vuil, stinkend hovel (een krot) gerund door muppets’’. Het hotel had de eventuele boete overigens in haar boekingsvoorwaarden opgenomen en verrekende…Lees meer

In categorie: Reviews, Social media Tags: reviews

Love @ First Site met reviews

29 september 2014 door Lobke Elbers

Goede reviews zijn als cadeautjes. Want: je kunt er je business gratis mee optimaliseren. Ook nog goedkoper dan marktonderzoek. Maar laten we gaan naar de essentie met een aantal experts tijdens de bijeenkomst van HSMAI op 23 september over reviews. Een samenvatting van Love @ First Site, it’s all about reviews now. Dit blog is geschreven in…Lees meer

In categorie: Reviews, Social media Tags: hsmai, reviews

Onderzoek via vrienden, familie en reviewsites voor bezoek aan restaurant

7 oktober 2013 door Annelies Hulshof

In opdracht van de Persgroep Advertising heeft Newcom Research & Consultancy onderzoek gedaan naar de restaurantbeleving in Nederland. Uit het onderzoek is gebleken consumenten eerst ervaringen over hun beoogde restaurant opzoeken via vrienden en familie of vergelijkingswebsites. Ook blijkt dat consumenten vaak kiezen voor vertrouwde restaurants die al eerder zijn bezocht.

In categorie: Reviews, Social media Tags: restaurant, reviews

App review: Locish, your taste, their town

3 oktober 2013 door Annelies Hulshof

Local travel is een bekende trend in de reiswereld, waarbij reizigers aansluiting zoeken bij locals voor de beste tips en ervaringen om zo al het mogelijke uit hun reis te halen. Er zijn veel apps die inspelen op dit gegeven. Normaal gesproken stoppen apps alle tips van locals in een overzicht, maar nu kun je…Lees meer

In categorie: Reviews, Social media Tags: local travel, locish, peer to peer

  • Pagina1
  • Pagina2
  • Pagina3
  • Volgende pagina »

Primaire Sidebar

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Reiswerk
Reiswerk
Vakantiebeurs
Vakantiebeurs
Breda University
RED Online Marketing

Nieuwsbrief

Schrijf je in en ontvang elke week de meest gelezen blogpostings van TravelNext

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Share this...
  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter

Recente reacties

  • Julia op Reizigers vinden ervaringen waardevoller dan bezittingen

Tagcloud

mobiel technologie hotels Google Booking.com Vakantiebeurs Airbnb NHTV KLM instagram travel reviews Facebook TripAdvisor destinatiemarketing onderzoek TUI Twitter Social Media Expedia

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2019 · TravelNext