10 tips/must go’s tijdens Social Media Week
GESPOT: W(hatsapp)-care in de toeristische industrie
Hotelapps veroveren plek in communicatiemix van hotels
KLM en Air France introduceren ‘geotainment’
Skyscanner Hotels-app: hotels vergelijken, zoeken en boeken
Fangates: het einde van Win&Like apps op Facebook.
Bezoek aan een pretpark gaat drastisch veranderen door digitale techniek. Een update van Disney’s My Magic +
Berlijn gaat voor fancy hotspots info in Google Maps met GO Berlin
Het bricolage tijdperk: maak-je-zelf met #Fakecations
Google Maps nieuwe ‘explore’ functie voor tips tijdens je vakantie

Meer Mobiel

Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo
Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?

Inschrijven nieuwsbrief