Zoek
Sluit dit zoekvak.
Skyscanner app is 10 miljoen keer gedownload
Comscore: bijna helft smartphone gebruikers bezoekt travelgerelateerde content in juli
7 musthaves voor een mobiele hotelwebsite
Zwolle promoot haar stad via een fotowedstrijd op Instagram en Facebook
Hoe gebruikt de reiziger het internet? [infographic]
EasyJet opent mobiele site met boekingsmodule
De smartphone, handig in alle fasen van een reiziger
Waar haalt een reiziger inspiratie vandaan?
Hotel vervangt hoteltelefoon door iPhone
Waarom richten op mobiel? [infographic]

Meer Mobiel

Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo
Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

De reistrends voor de zomer volgens Airbnb

Lancering van Nederlandse certificering van influencers

Na regen komt zonneschijn!

WTTC presenteert nieuwe rapporten over mogelijkheden en risico’s van AI

Riksja Travel gaat klantreis verder personaliseren en automatiseren

Inschrijven nieuwsbrief