Zoek
Sluit dit zoekvak.
Kracht van de bestemming: stop de tinderfication van destination marketing
Peer-to-peer platforms (Airbnb) als uitdaging voor DMO’s: case Rotterdam
Bereikbaarheid belangrijkste van 5 B’s voor bestemmingen
Bloggen in het toeristisch onderwijs. Case: NHTV en DFDS Seaways (deel 2)
Het succes van een digitale bestemming: Wonderful Copenhagen
De verandering van destinatiemarketing: Elke Dens Toerisme Vlaanderen #vakantiebeurs
Entertainment in 2017; vermaakt worden door reisorganisaties
Trends & ontwikkelingen bij het samenwerken met reisbloggers
De meest creatieve marketingcases in travel in 2016: Google Sheepview en 100 days of Polar Night Magic
Case: Brabantse hoogtepunten in een succesvolle influencer campagne

Meer Destinatiemarketing

Curaçao lanceert “Beleef het zelf”-campagne
Kan duurzaam toerisme Boracay redden?
Europese steden moeten innoveren op het gebied van ‘Smart Tourism’
Chinese bezoekers ontdekken Nederland via innovatieve app
Reisbedrijven en studenten komen samen op Ibiza
Riksja Travel matcht reizigers met locals
Een destination marketingcampagne en een vulkaan: het succes van Inspired by Iceland
De bestemming Noord-Ierland vermarkten als ‘Game of Thrones Grondgebied’
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Integratie reistrend local travel in marketing: case Icelandair's stopover campagnes
Curaçao lanceert “Beleef het zelf”-campagne
Kan duurzaam toerisme Boracay redden?
Europese steden moeten innoveren op het gebied van ‘Smart Tourism’
Chinese bezoekers ontdekken Nederland via innovatieve app
Reisbedrijven en studenten komen samen op Ibiza
Riksja Travel matcht reizigers met locals
Een destination marketingcampagne en een vulkaan: het succes van Inspired by Iceland
De bestemming Noord-Ierland vermarkten als ‘Game of Thrones Grondgebied’
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Integratie reistrend local travel in marketing: case Icelandair's stopover campagnes

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Na regen komt zonneschijn!

WTTC presenteert nieuwe rapporten over mogelijkheden en risico’s van AI

Riksja Travel gaat klantreis verder personaliseren en automatiseren

Uitbreiding samenwerking Travelport en Tourism Malaysia na succesvolle datagestuurde campagne

Airbus Tech Hub van start in Nederland

Inschrijven nieuwsbrief