Virtual reality en de toekomst in toerisme?
Content wise twitteren met Twitter cards
KLM mobile first – op weg naar de eerste stappen in mobile revenue
[Advertorial] Mobile first: maak het verschil op mobiel – AFD Performance Based Marketing
Lessen online marketing voor de gastvrijheidssector: hospitality #OM033
[Advertorial] Hoe de buren kijken naar de ontwikkelingen in online travel: Travelmedia Congres 4 juni Brugge
De uitdagingen van veerdienst portals in Griekenland
Lessen online marketing KLM #OM033
#SoMeT14EU vertaald naar social getallen
Tumblr challenges in onze branche

Meer Mobiel

Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo
Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?

Inschrijven nieuwsbrief