Ga naar de inhoud
Search ...
Resultaten
Facebook
Instagram
Linkedin
Twitter
Search ...
Resultaten
AI
Podcast
Duurzaam
Duurzaamheid
Tech
Social
Marketing
E-commerce
HR
Bloggers
Partners
Specials
Vacatures
Contact
Samenwerken
Customer service
Martin van Kranenburg
5 september 2010
Reisbranche kiest vaker voor klantcontact via chat.
Customer service
Martin van Kranenburg
27 juli 2009
Marketeer mikt vooral op persoonlijke contacten
Customer service
Redactie Twinkle
26 juni 2009
Zes trends in online-reisgedrag
Customer service
Redactie Twinkle
23 juni 2009
KLM komt met gepersonaliseerd webmagazine
Customer service
Redactie Twinkle
19 juni 2009
Dynamic packaging geen goudmijn voor Hispeed
Customer service
Martin van Kranenburg
5 mei 2009
Google resultaten worden persoonlijk
Customer service
Martin van Kranenburg
15 oktober 2008
Hotelspecials komt met nieuwe cadeaubon Gift for 2
Customer service
Martin van Kranenburg
27 augustus 2008
Raken online reizigers gefrustreerd?
Customer service
Martin van Kranenburg
9 juli 2008
Zo wordt 25 juli een gezellige dag op Schiphol
Customer service
Martin van Kranenburg
15 mei 2008
De invloed van internet op de verkoopkanalen in de reisbranche.
Meer Customer service
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Beluister de travelnext podcast
Meest gelezen afgelopen 7 dagen
TravelNieuws
European Sleeper breidt aanbod uit met overname GreenCityTrip
Arjen Lutgendorff
28 oktober 2025
TravelNieuws
Onderzoek wijst uit: toeristen net zo blij met ‘verborgen parels’
Breda University
24 oktober 2025
Duurzaamheid
Pushbacktruck Transavia omgebouwd tot volledig elektrisch
Dylan Cinjee
21 oktober 2025
AI
De Jong Intra Vakanties versnelt werk met AI
Dylan Cinjee
15 oktober 2025
AI
TUI Embrace AI Tour: een dag vol inspiratie, kennisdeling en AI-ervaringen
Dylan Cinjee
29 september 2025
Inschrijven nieuwsbrief