8 manieren voor effectieve Whatsapp in de reisbranche #ITB2016
3 redenen om klantenservice via Facebook Messenger in de gaten te houden
Het gebruik van Mobile tijdens de experiencing phase
Lonely Planet lanceert eindelijk een nieuwe cityguides app
Nieuwe feature: Google Trip Planner brengt een eerlijke concurrentiestrijd voor hotels
Mobile & Travel wat gebeurde er in 2015?
“Overtref alle verwachtingen van je klant met jouw mobiele strategie” – EyeforTravel liveblog
Antwerpen: digital ready & a mobile first destination #DTIC2015
Hoe kunnen airlines en airports de klanttevredenheid verhogen via mobile?
Reizen in 2016: ‘Okay Google’ #RomeWithGoogle

Meer Mobiel

Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo
Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Smartphone speelt grote rol in het boekingsproces en de beleving van quality time
Indrukwekkende groei van zoekopdrachten voor Rusland, Kenia en Brazilië
Schiphol biedt Chinese reizigers unieke reis- en winkelervaring met WeChat services
Aan wie verkopen touroperators schaarse hotelkamers in 2025?
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Schiphol werkt aan toekomstbestendig mobiel netwerk
Transavia maakt pinnen aan boord mogelijk
Google Pixel Buds vertaalt realtime 40 talen
Transavia gaat reisgidsen aanbieden via Flamyngo

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?

Inschrijven nieuwsbrief