Search
Close this search box.
In gesprek met Arjan Kers (GM TUI) over de samenwerking met de Reiswerk Studenten Challenge
Sociaal ondernemen als online reispublisher: een interview met Getaway Travel
Interview: hoe is het nu met de startup Bidroom? De strijder tegen de andere OTA’s
Een kijkje in het leven van Petra Kok, Head of Communications TUI
I Like Local brengt trends in de praktijk #traveltrendtalk
What’s next in online travel content? Interview met Joost Geurtsen (Endemol Beyond)
Een kijkje in het leven van Amélie Malfoy – EMEA Senior Marketing Director Home Away
Van inside out naar outside in: Need for Speed in de reissector met Frank Oostdam
Hoe vindt Dave Verzijl (TUI) zijn ideale rondreis online?
eTravel15 preview met Bas Lemmens: de sharing economy brengt nog steeds nieuwe spelers

Meer Interviews

Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Travelinfluencer Mohsin op Wereldreis begint reiswebsite. Een interview over 'Niet nadenken gewoon doen.nl'
Interview Inka Pieter (directeur corporate social responsibility KLM): duurzaamheid is geen marketingverhaal
Vakantiebeurs vakdag preview met Albert Boswijk: Airbnb en soortgelijke platforms zullen als fact of life beschouwd worden
Erik-Jan Gelink (Transavia): ‘’Ik ga leren of een open houding in deze industrie ook werkt’’
Bart Meijer (brand manager Vakantiebeurs): 'in de gaten houden hoe alle e-trends de branche verder ontwikkelen'
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Expert talk Jos Vranken (NBTC): Met ‘Holland’ als merk, Nederland vermarkten
Glamping.nl: contentmarketing in een nichemarkt
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Travelinfluencer Mohsin op Wereldreis begint reiswebsite. Een interview over 'Niet nadenken gewoon doen.nl'
Interview Inka Pieter (directeur corporate social responsibility KLM): duurzaamheid is geen marketingverhaal
Vakantiebeurs vakdag preview met Albert Boswijk: Airbnb en soortgelijke platforms zullen als fact of life beschouwd worden
Erik-Jan Gelink (Transavia): ‘’Ik ga leren of een open houding in deze industrie ook werkt’’
Bart Meijer (brand manager Vakantiebeurs): 'in de gaten houden hoe alle e-trends de branche verder ontwikkelen'
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Expert talk Jos Vranken (NBTC): Met ‘Holland’ als merk, Nederland vermarkten

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TRAVELNEXT Kennistheater: meebewegen met ontwikkelingen

Generaties

Reiswerk Workshop: Verbind generaties op de werkvloer

TUI ziet kansen in een werkomgeving die wordt aangedreven door AI

TravDay

TRAVELNEXT krijgt eigen kennistheater op TravDay

Nederlander geeft online meer uit aan vakanties dan ooit

Inschrijven nieuwsbrief