• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Facebook

De nieuwe Facebook emoticons: Wat zijn de eerste insights in de branche?

9 maart 2016 door Amy van Tilborg

Het zal niemand ontgaan zijn, de nieuwe emoticons op Facebook. Naast de like- button, die vaak op de verkeerde manier gebruikt werd, hebben Facebook gebruikers nu ook de mogelijkheid om te reageren met een love-, hate-, yay-, wow-, sad-, en angry- emoticon. Ook bedrijven in de reis- en hospitality branche kregen te maken met de…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook Tags: Belvilla, D-rt group, Facebook emoticons, Walibi

Je klant gericht targeten met ads via verschillende devices (Facebook Travel)

1 december 2015 door Marian van der Ent

Dorianne Richelle (Travel Lead EMEA) van Facebook heeft in haar presentatie op Eye for Travel technieken laten zien die Facebook te bieden heeft op het gebied van mobile advertising. Zo biedt Facebook allerlei tools om de consument ‘persoonlijk’ te blijven volgen en daar handig op in te spelen via verschillende devices. Geen data verzamelen met cookies, maar data van ‘real…Lees meer

Categorie: Facebook, Social media Tags: Eyefortravel, Facebook, Facebook travel

Hot topics voor de online reiswereld volgens het marketingfacts jaarboek 2015/2016

22 juni 2015 door Gastblogger

TravelNext’s ‘grote broer’ heeft opnieuw een handzaam must-have marketing boek uitgebracht: Marketingfacts komt met het Marketingfacts Jaarboek 2015-2016. Een jubileum editie met hot topics voor iedere online marketeer. En uiteraard wilde Danny Oosterveer (binnen de Marketingfacts community verantwoordelijk voor onderzoek, editing, social en het boek), net als vorig jaar, voor TravelNext weer de highlights en niet te missen hot topics op…Lees meer

Categorie: Customer service, Facebook, Instagram, Snapchat, Social media, Trends Tags: 2015/2016, Marketingfacts jaarboek, Online Marketing, travel

Hoe bereik je 440.000 Facebookfans – door Arke

5 november 2014 door Dave Verzijl

Wat vier jaar geleden begon als een voorzichtige eerste post, groeide snel uit tot de grootste touroperator op Facebook. Maar hoe bereik je het publiek en wat is dat waard? Vandaag sprak ik over de 440.000 Facebookfans van Arke tijdens The Facebook Conference  in Amsterdam.

Categorie: Facebook, Social media Tags: Arke, The Facebook Conference

Facebook travel: near & now

11 september 2014 door Isabel Mosk

Travel is belangrijk op Facebook. Maar welke rol speelt Facebook nu in de reiscyclus op de Europese markt? Hoe ervaart de gebruiker dit? En hoe kunnen reisorganisaties, luchtvaartmaatschappijen en bestemmingen, maar ook het MKB hier op inspelen? Een verkenning op basis van een onderzoek en een gesprek met Dorianne Richelle van Facebook.

Categorie: Facebook, Social media Tags: Facebook, Facebook travel, Isabel Mosk, Think! Social Media

Update Facebook veranderingen: gesplitste advertenties en de nieuwe bedrijfspagina’s

25 maart 2014 door Jaap Hoogesteger

Zoals je wellicht gehoord (of al gezien) hebt, heeft Facebook afgelopen week de advertentie structuur geüpdatet. Daarnaast kondigde Facebook deze week ook aan dat het design van bedrijfspagina’s aangepast gaat worden de komende weken. Tijd voor een update over wat er veranderd is, welke veranderingen je kunt verwachten de komende periode en hoe je hier…Lees meer

Categorie: Facebook, Social media Tags: Facebook, Facebook advertenties, Facebook bedrijfspagina's, Facebook updates, Facebook zakelijk

Garuda Indonesia NL op Facebook deel 1

30 juli 2012 door Annelies Hulshof

Founded in 1949 en sinds 30 maart 2010 actief op Facebook. De pagina van luchtvaartmaatschappij Garuda Indonesia doet het op haar Nederlandse pagina op Facebook goed met haar 66.024 likes (op 30 juli 2012), ze lijkt namelijk haar fans erg actief betrokken te houden bij het platform, en dat is waar het om draait.

Categorie: Facebook, Social media Tags: Facebook, Garuda, Luchtvaartmaatschappij, Peter Minkjan, Scoren met Facebook

VakantieVeilingen.nl zet Facebook in voor veilingen

18 januari 2012 door Martin van Kranenburg

VakantieVeilingen.nl biedt haar circa 175.000 Facebook fans de mogelijkheid om via het grootste social media netwerk in Nederland te bieden op kaarten voor ‘Toppers in Concert 2012, The Love Boat Edition’. Alle VakantieVeilingen.nl Facebook fans krijgen vandaag de mogelijkheid als eerste via de VakantieVeilingen.nl Facebook pagina te bieden op 2e-ringskaarten voor het Toppers concert op…Lees meer

Categorie: Facebook, Social media Tags: FacebookPro.nl, Huub van Mierlo, Peter Minkjan, Vakantieveilingen.nl

Facebook marketing in de reisbranche

16 augustus 2011 door Martin van Kranenburg

Nu het bereik van Facebook in Nederland bijna net zo groot is als dat van Hyves, is Facebook bij veel bedrijven nog hoger op de agenda komen te staan. Het blijft nog wel stoeien met alle vormen van social media. Twitter, Facebook, Hyves, Foursquare …. veel bedrijven vragen zich af wat ze er nu toch…Lees meer

Categorie: Facebook, Social media Tags: Column Twinkle, Facebook marketing reisbranche

Inchecken op Facebook bij Delta Airlines

18 maart 2011 door Redactie Twinkle

Delta Airlines biedt passagiers voortaan de mogelijkheid in te checken voor hun vlucht op Facebook. De luchtvaartmaatschappij heeft de applicatie Ticket Counter geopend op het sociale netwerk, waar reizigers ook vluchten kunnen boeken en vluchtinformatie kunnen vinden. Delta Airlines was in augustus vorig jaar de eerste luchtvaartmaatschappij die het mogelijk maakte tickets te boeken op…Lees meer

Categorie: Facebook, Social media Tags: Business Week, Delta Airlines, Delta Ticket Window, inchecken op Facebook, online travel agents, SkyMiles, Social Media, Ticket Counter, webwinkelcentrum

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Ga naar pagina 4
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
RED Online Marketing
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Share this...
  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter

Recente reacties

  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 
  • Suzanne op Nederlandse studenten en UNWTO gaan toekomstig toerisme vormgeven
  • Suzanne op KLM wijst op laag risico besmetting aan boord

Tagcloud

TripAdvisor Google instagram hotels onderzoek travel Vakantiebeurs Airbnb technologie destinatiemarketing reviews reizen NHTV Booking.com Social Media Expedia Facebook mobiel KLM TUI

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2021 · TravelNext