Q&A: TravelBird’s Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Conversational interfaces: mega technologie trend in travel #2
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): ‘omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing’
Mobiele informatievoorziening key bij service significantie luchtvaartmaatschappijen
Loyaliteit in travel: wat Facebook vertelt over klantrelaties met airlines en hotels
TripBarometer: Trends van reizigers en motieven om op reis te gaan [infographic]
Onderzoek naar klantenservice: digitale service heeft zo zijn beperkingen
Het glimlach denken voor de reisbranche

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Volop ontwikkelingen bij TUI op gebied van AI: “We zetten technologie in waar het écht iets toevoegt”

ChatGPT weet veel. Maar klopt alles wat je leest?

Inschrijven nieuwsbrief