Zoek
Sluit dit zoekvak.
Big data, hoe kom ik er van af?
Help TravelNext verbeteren, vul de enquête in
E-mailmarketing, hoe haal je het maximale er uit: de nieuwsbrief
E-mailmarketing, hoe haal je het maximale er uit: de inschrijfprocedure
Stoot Facebook direct mail definitief van de troon in de marketingmix?
Investeren in je e-mailnieuwsbrief?
Troy Thompson – Hoe bereik je als merk de veranderde reiziger?
Emailmarketing in travel … het kan beter
Seizoen heeft nauwelijks invloed op e-mailmarketing in travel
Travel 3.0: Email & zoekmachine marketing voor de reisbranche

Meer E-mailmarketing

Entertainment in 2017; vermaakt worden door reisorganisaties
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
E-mailmarketing in de reisbranche: in 2016 weer opvallend lage score
E-mailmarketing voor travel: profiling, listbuilding en reisfasen tips!
Hoteliers opgelet: hier zijn vier methodes om niet meer afhankelijk te zijn van een OTA
Een nieuwsbrief versturen? Wat en wanneer?
Make the most of now: Neuromarketing meets E-mailmarketing, ook in travel
Google Inbox: Lessen voor de travel e-mail marketeer?
D-reizen: 4 maanden na de fusie worden de plannen duidelijk
Groupon NL & Expedia: duizenden nieuwe hotels
Entertainment in 2017; vermaakt worden door reisorganisaties
Het succes van Vakantiepiraten (HolidayPirates): 'omnichannel en in het bijzonder e-mailmarketing'
E-mailmarketing in de reisbranche: in 2016 weer opvallend lage score
E-mailmarketing voor travel: profiling, listbuilding en reisfasen tips!
Hoteliers opgelet: hier zijn vier methodes om niet meer afhankelijk te zijn van een OTA
Een nieuwsbrief versturen? Wat en wanneer?
Make the most of now: Neuromarketing meets E-mailmarketing, ook in travel
Google Inbox: Lessen voor de travel e-mail marketeer?
D-reizen: 4 maanden na de fusie worden de plannen duidelijk
Groupon NL & Expedia: duizenden nieuwe hotels

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Na regen komt zonneschijn!

WTTC presenteert nieuwe rapporten over mogelijkheden en risico’s van AI

Riksja Travel gaat klantreis verder personaliseren en automatiseren

Uitbreiding samenwerking Travelport en Tourism Malaysia na succesvolle datagestuurde campagne

Airbus Tech Hub van start in Nederland

Inschrijven nieuwsbrief