• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

E-mailmarketing

Big data, hoe kom ik er van af?

9 april 2013 door Jaap Hoogesteger

Big Data. Je hoort en leest er overal over. Maar wat is big data eigenlijk, hoe kun je er in de reis- en gastvrijheidsbranche je voordeel mee doen en is het voor kleine bedrijven te gebruiken? In deze blogpost komt het allemaal aan bod en leg ik tevens uit waarom het niet de vraag is…Lees meer

Categorie: E-commerce, E-mailmarketing, Mobiel, Online advertising, Usability & design, Webanalytics, Zoekmachine marketing

Help TravelNext verbeteren, vul de enquête in

23 maart 2013 door Jaap Hoogesteger

Wacht je al maanden op dat ene blog over jouw favoriete onderwerp? Of bloggen we überhaupt niet over het onderwerp waar je meer over wilt lezen? Dit is je kans om het ons te laten weten en TravelNext in tien minuten te verbeteren! Vul de online enquête in, help mij met mijn afstudeerproject en maak ook nog eens kans…Lees meer

Categorie: Affiliate marketing, Customer service, Destinatiemarketing, E-commerce, E-mailmarketing, Mobiel, Online advertising, Online PR en branding, Social media, Usability & design, Webanalytics, Zoekmachine marketing Tags: enquete, onderzoek

E-mailmarketing, hoe haal je het maximale er uit: de nieuwsbrief

19 maart 2013 door Jaap Hoogesteger

Wordt er wel het maximale uit e-mailmarketing gehaald? Met deze vraag in gedachte schreef ik mij in voor de nieuwsbrief van verschillende bedrijven in de reis- en gastvrijheidsbranche. Eerder schreef ik al over het inschrijven voor de nieuwsbrief bij de verschillende partijen. In deze blogpost bekijk ik de nieuwsbrieven zelf. In volgende blogposting zal ik de…Lees meer

Categorie: E-mailmarketing, Mobiel Tags: e-mail, E-mailmarketing, email, nieuwsbrief, smartphone

E-mailmarketing, hoe haal je het maximale er uit: de inschrijfprocedure

11 maart 2013 door Jaap Hoogesteger

e-mailmarketing

Volgens Femke Marcar loopt e-mailmarketing tegen de grenzen van het glazen plafond aan en Sanne Bakker vroeg zich al af of ze bij Delft Marketing nog extra moeten investeren in e-mailmarketing of beter op een ander kanaal over kunnen stappen. Persoonlijk vraag ik me af of er op dit moment wel het maximale uit e-mailmarketing…Lees meer

Categorie: E-mailmarketing, Usability & design Tags: e-mail, E-mailmarketing, nh hotels, rotterdam, talisman, toverland, Transavia, weekendjeweg

Stoot Facebook direct mail definitief van de troon in de marketingmix?

7 maart 2013 door Gastblogger

Uit onderzoek, uitgevoerd door o.a. DDMA en NIMA, blijkt dat direct mail in 2013 zijn plek behoudt in de marketingmix. Wel verwacht de marketeer meer op online in te gaan zetten en ziet hij kansen op het gebied van social media. Slechts 10% van de marketeers verwacht echter dat direct mail binnenkort tot het verleden zal…Lees meer

Categorie: E-mailmarketing, Social media Tags: cruise, direct marketing, E-mailmarketing, Facebook, Social Media

Investeren in je e-mailnieuwsbrief?

31 januari 2013 door Sanne Bakker

De bovenstaande vraag houdt mij al enige maanden bezig. Gaan wij bij Delft Marketing extra investeren in onze e-mailnieuwsbrief of kunnen we beter inzetten op andere kanalen? Ik zet mijn overpeinzingen op een rij ben benieuwd wat jullie Delft Marketing aanraden.

Categorie: Destinatiemarketing, E-mailmarketing Tags: e-mail, E-mailmarketing

Troy Thompson – Hoe bereik je als merk de veranderde reiziger?

7 juni 2012 door Annelies Hulshof

De reiziger verandert, voor altijd en in al haar facetten. Hun verwachtingen, behoeften en wensen zijn veranderd door de opkomst van technologieën, door communicatie, globalisering en economie. Troy Thompson van Travel 2.0 Consulting Group vertelt op eTravel hoe merken op deze veranderende consument moeten reageren, wat ze fout en goed doen en stelt daarbij de…Lees meer

Categorie: E-mailmarketing, Online advertising, Online PR en branding, Social media Tags: Emerce, eTravel 2012, Social Media, troy thompson

Emailmarketing in travel … het kan beter

7 februari 2012 door Martin van Kranenburg

Iedere organisatie wil graag vooruit. Meer klanten (behouden), betere conversies, hogere omzetten behalen. En onderzoeken hoe je het doet ten opzichte van de concurrentie. In het onlangs uitgebrachte rapport emailmarketing in Travel is de emailmarketing in reisbranche onder de loep gehouden. Wat onder andere opvalt is het beperkte gebruik van ontvangersprofielen. Klant aankoop cyclus De…Lees meer

Categorie: E-mailmarketing, Marketing Tags: DM Interface, email marketing in Travel, EmailMonday, Jordie van Rijn, Pieter Stroop

Seizoen heeft nauwelijks invloed op e-mailmarketing in travel

7 december 2011 door Gastblogger

Uit het rapport ‘E-mailmarketing in Travel’ blijkt dat het seizoen nauwelijks invloed heeft op het aantal mailings dat verstuurd wordt. Pieter Stroop van DM Interface en Marketingfacts blogger Jordie van Rijn van EmailMonday deden een jaar lang onderzoek naar de e-mailmarketing in travel. Tot zo’n 50% van de boekingen voor het hoogseizoen worden traditioneel al in januari en februari gedaan….Lees meer

Categorie: E-mailmarketing, Marketing

Travel 3.0: Email & zoekmachine marketing voor de reisbranche

22 september 2011 door Gastblogger

In een eerdere blog over het congres Travel 3.0 beschreef ik welke invloed het veranderende online medialandschap heeft op de reisbranche, en welke kansen dit biedt. De essentie van de sprekers Stephan Fellinger, Ben van der Burg en Richard Lamb was dat aandacht, zichtbaarheid, relevantie, relatie, service de belangrijkste kernwaarde voor Travel 3.0 zijn. We…Lees meer

Categorie: E-mailmarketing, Marketing, Zoekmachine marketing

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Ga naar pagina 4
  • Ga naar pagina 5
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
RED Online Marketing
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

NHTV TripAdvisor technologie Airbnb Booking.com reviews KLM instagram Facebook Google TUI Social Media mobiel travel Expedia hotels onderzoek destinatiemarketing Vakantiebeurs reizen

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2022 · TravelNext