Online inchecken infographic: zo sluiten airlines aan op de wensen van hun klanten
Beacons van Nederlandse bodem in praktijk: op de camping en in de dierentuin
Hot topics voor de online reiswereld volgens het marketingfacts jaarboek 2015/2016
Een oproep aan de reisagent: laat je toegevoegde waarde zien in de moderne customer journey
Travel Tomorrow Congres – eindrapport digitale transformatie op 16 juni
6 redenen waarom ontevreden gasten online reviews schrijven
Contentmarketing draait om jouw doelgroep, niet om jou
Van klantgegevens tot reisverhalen en klantbeleving
Wearables: een heikel avontuur voor de reisindustrie
D-reizen: 4 maanden na de fusie worden de plannen duidelijk

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

“De reisagent van de toekomst? Persoonlijker dan ooit met Agentic AI”

Slimmere technologie en betere reiservaring: Planisto vindt zijn weg in Phenix en myTC

TBO.com lanceert nieuwe AI-tool voor reisagenten

Hoe Travelia AI en haar app combineert voor de ultieme reiservaring

“Je verhoogt niet alleen je efficiëntie, maar ook je conversie”

Inschrijven nieuwsbrief