Ga naar de inhoud
Search ...
Resultaten
Facebook
Instagram
Linkedin
Twitter
Search ...
Resultaten
AI
Podcast
Duurzaam
Duurzaamheid
Tech
Social
Marketing
E-commerce
HR
Bloggers
Partners
Specials
Vacatures
Contact
Samenwerken
Customer service
Redactie TRAVELNEXT
19 augustus 2015
Online inchecken infographic: zo sluiten airlines aan op de wensen van hun klanten
Customer service
Goof Lukken
26 juni 2015
Beacons van Nederlandse bodem in praktijk: op de camping en in de dierentuin
Customer service
Gastblogger
22 juni 2015
Hot topics voor de online reiswereld volgens het marketingfacts jaarboek 2015/2016
Customer service
Gastblogger
4 juni 2015
Een oproep aan de reisagent: laat je toegevoegde waarde zien in de moderne customer journey
Customer service
Lobke Elbers
1 juni 2015
Travel Tomorrow Congres – eindrapport digitale transformatie op 16 juni
Customer service
Gastblogger
24 april 2015
6 redenen waarom ontevreden gasten online reviews schrijven
Customer service
Rens Dietz
10 april 2015
Contentmarketing draait om jouw doelgroep, niet om jou
Customer service
Joris Dieterman
5 december 2014
Van klantgegevens tot reisverhalen en klantbeleving
Customer service
Redactie TRAVELNEXT
7 november 2014
Wearables: een heikel avontuur voor de reisindustrie
Customer service
Lobke Elbers
7 oktober 2014
D-reizen: 4 maanden na de fusie worden de plannen duidelijk
Meer Customer service
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Beluister de travelnext podcast
Meest gelezen afgelopen 7 dagen
Travel Events
TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay
Dylan Cinjee
28 augustus 2025
Social media
Booking.com integreert hotelboekingen in TikTok-app
Dylan Cinjee
27 augustus 2025
Social media
Van roomtour tot zwembadpret: de 8 meestgestelde vragen aan influencers over hun vakantie
Dylan Cinjee
26 augustus 2025
Duurzaamheid
By June ondersteunt Carmabi met bijdrage aan natuurbehoud op Curaçao
Dylan Cinjee
21 augustus 2025
Trends
Van SEO naar GEO: welke kansen biedt dit voor reisorganisaties?
Dylan Cinjee
19 augustus 2025
Inschrijven nieuwsbrief