Ga naar de inhoud
Search ...
Resultaten
Facebook
Instagram
Linkedin
Twitter
Search ...
Resultaten
AI
Podcast
Duurzaam
Duurzaamheid
Tech
Social
Marketing
E-commerce
HR
Bloggers
Partners
Specials
Vacatures
Contact
Samenwerken
Customer service
Annelies Hulshof
23 januari 2014
De technologie is leidraad in de veranderende reisgewoonten
Customer service
Annelies Hulshof
20 januari 2014
Sociale media in de reisbranche, maar waar begin je?
Customer service
Arne Keuning
15 januari 2014
Hoe gebruiken touroperators social media in ‘boekmaand’?
Customer service
Annelies Hulshof
15 januari 2014
Steven van Belleghem: Elke sector zal veranderen, elk bedrijf zal MOETEN veranderen
Customer service
Redactie Twinkle
12 december 2013
ACM controleert prijsbeleid grote reisorganisaties
Customer service
Viola de Bruijn
9 december 2013
SeatID: zie bij welk hotel je Social media vrienden ook zijn geweest
Customer service
Annelies Hulshof
5 december 2013
Top 5 trends in hotel technologie [infographic]
Customer service
Gastblogger
4 december 2013
Persoonlijke communicatie online is cruciaal voor goede klantrelatie
Customer service
Annelies Hulshof
7 november 2013
GESPOT: KLM introduceert innovatieve boardingmethode
Customer service
Richard Otten
6 november 2013
Campingpersoneel: dé voorwaarde voor een ultieme campingbeleving
Meer Customer service
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Beluister de travelnext podcast
Meest gelezen afgelopen 7 dagen
Travel Events
TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay
Dylan Cinjee
28 augustus 2025
Social media
Booking.com integreert hotelboekingen in TikTok-app
Dylan Cinjee
27 augustus 2025
Social media
Van roomtour tot zwembadpret: de 8 meestgestelde vragen aan influencers over hun vakantie
Dylan Cinjee
26 augustus 2025
Duurzaamheid
By June ondersteunt Carmabi met bijdrage aan natuurbehoud op Curaçao
Dylan Cinjee
21 augustus 2025
Trends
Van SEO naar GEO: welke kansen biedt dit voor reisorganisaties?
Dylan Cinjee
19 augustus 2025
Inschrijven nieuwsbrief