GESPOT: Website toont snelheden van Wi-fi in hotels
GESPOT: Meer inspiratie op de homepage van PaperFlies
Wifi in hotel ontzettend belangrijk selectiecriterium voor zakelijke reizigers
British Airways personaliseert in winkelcentrum
Hotelkamer van de toekomst [infographic]
#MonthInReview honderd miljoen reviews op TripAdvisor: zijn ze te vertrouwen?
Help TravelNext verbeteren, vul de enquête in
Ryanair ontvangt boete voor niet weergeven juiste ticketprijs op website
#MonthInReview: lessen uit 10 jaar reageren op reviews
Een kijkje in het leven van Jochem van Drimmelen, Online Reputation Manager bij KLM

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay

Booking.com integreert hotelboekingen in TikTok-app

Van roomtour tot zwembadpret: de 8 meestgestelde vragen aan influencers over hun vakantie

By June ondersteunt Carmabi met bijdrage aan natuurbehoud op Curaçao

Van SEO naar GEO: welke kansen biedt dit voor reisorganisaties?

Inschrijven nieuwsbrief