Een bed, een douche, maar geen gratis internet!?
D-reizen ziet toekomst in abonnementen
D-reizen verlaagt koopdrempel met Flexpakket
D-reizen, van prijsvechter naar persoonlijk advies
Lessen van Best Western UK: Eerst klant, dan kanaal
Grootschalig user experience onderzoek van de reisbranche
Gilt Groupe komt met in-air deals voor passagiers
De klant als affiliate
Care Plus Reisapotheek: voorbereid en beschermd op reis
Kuoni toont gezicht in fysieke winkels

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

AI-geletterd zijn? Moet gewoon!

Reiswerk HR-meeting: Jouw rol strategische partner in de organisatie versterken

Red Online Marketing voert sollicitatiegesprekken in de trein, DierenPark Amersfoort én op de kartbaan

Carbon Travel 400e deelnemer VZR Garant

Studenten onderzoeken klimaatrisico’s in Montenegrijnse toerismesector

Inschrijven nieuwsbrief