Dag van de Citymarketing: ‘Omzet uit je stad als merk halen’
Zijn sociale media wel de gewenste communicatiekanalen?
Vliegtuigkapers waar je blij van wordt
Online marketing valt of staat met een goed product en uitmuntende service
Travel Trends 2013: De reiziger verandert, de aanbieder verandert
Een kijkje achter de schermen bij de productie van de Visit Holland app
Luister online naar je klant, maar met welke monitoringstool?
Dubai Airports introduceert: de interactieve virtuele assistent
Ole Ruch: Airbnb en het belang voor de lokale economie
Travel2012 in Brugge, een inspirerende dag

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay

Booking.com integreert hotelboekingen in TikTok-app

Van roomtour tot zwembadpret: de 8 meestgestelde vragen aan influencers over hun vakantie

By June ondersteunt Carmabi met bijdrage aan natuurbehoud op Curaçao

Van SEO naar GEO: welke kansen biedt dit voor reisorganisaties?

Inschrijven nieuwsbrief