• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Customer service

Experttalk: de reisagent en de toekomst

7 oktober 2016 door Gastblogger

In Reiswerk‘s serie specials over de medewerkerstypes in de reisbranche staat in het laatste webmagazine de travelplanner, oftewel de reisadviseur of reisverkoper centraal. De duizenden enthousiaste en betrokken winkelmedewerkers die elke dag weer vol passie de mooiste reizen en vakanties samenstellen voor hun klanten. Ze voelen zich een beetje miskend door het imago dat het reisbureau…Lees meer

Categorie: Customer service, Interviews, Specials Tags: travel planners

Oproep: leg nu een onderzoekscase neer binnen e-commerce in travel

4 oktober 2016 door Redactie TravelNext

Eerder werd al bekend dat de inzet van Instagram in travel zeer chaotisch georganiseerd is. Ook bleek uit het longitudinale onderzoek dat de responstijd op Twitter schokkend is voor het derde jaar op rij. Studenten NHTV van de vierdejaars minor e-travel zullen ook dit jaar weer onderzoek verrichten binnen de Nederlandse reisbranche en jij mag…Lees meer

Categorie: Apps, Customer service, E-commerce, Marketing, Mobiel, Online advertising, Online PR en branding, Social media, Technologie, Usability & design Tags: research

TravelNieuws: KLM gaat stapje verder in AI met customer service via social

30 september 2016 door Lobke Elbers

KLM neemt de volgende stap in social service, waarbij getest wordt met Artificial Intelligence om consumentenvragen te beantwoorden. Meer dan 60.000 KLM gerichte vragen en antwoorden zijn nu opgenomen in het AI systeem. Wanneer een social media agent een vraag binnenkrijgt, wordt het antwoord via AI voorgesteld. Uiteindelijk kiest de agent of het voorgestelde antwoord het juiste…Lees meer

Categorie: Customer service, Technologie Tags: Artificial intelligence, KLM

iMessage kan weleens de doorbraak zijn voor travelmerken en mobiele klantcommunicatie

16 september 2016 door Lobke Elbers

Enige tijd geleden vond de grote Apple keynote weer plaats, maar daar zat toch wel een hele belangrijke ontwikkeling in die interessant is voor travelmerken, gericht op mobiele communicatie. iMessage Business Chat. Update 12/6/2017 Business Chat komt waarschijnlijk met iOS 11 mee, dit jaar. Messaging Messaging in alle vormen, van Whatsapp en Skype tot aan…Lees meer

Categorie: Customer service, E-commerce, Mobiel, Usability & design Tags: iMessage

Experttalk: Steven van der Heijden (Corendon) over product innovaties en de veranderde reiswereld

8 september 2016 door Gastblogger

Steven van der Heijden is 56, woont in Amsterdam en is zijn hele loopbaan werkzaam geweest in toerisme. Na de NHTV (toen nog NWIT) is hij in de reisbranche terecht gekomen en blijven hangen. Inmiddels werkt hij al 30 jaar in de branche en hij heeft gewerkt bij alle grote reisorganisaties. OAD en Neckermann (Thomas Cook)….Lees meer

Categorie: Customer service, Interviews, Marketing, Specials Tags: Corendon, Steven van der Heijden

De veranderende rol van de reisaanbieder; van faciliteren naar digitaal informeren

7 september 2016 door Gastblogger

Elke dag bereiken nieuwe verhalen over wereldwijde incidenten ons via de media. Via diverse kanalen worden we over van alles direct op de hoogte gehouden. Er zijn zelfs applicaties ontwikkeld die specifiek voor dit soort incidenten zijn bedoeld, zoals de Facebook veiligheidscheck voor contact met dierbaren tijdens een ramp. Deze ontwikkelingen hebben impact op ons…Lees meer

Categorie: Customer service

Consumententrends in travel, de achtergrond van beslissingen

5 september 2016 door Lobke Elbers

Ook al zijn consumenten er nog niet aan toe om een specifieke reis of verblijf te boeken, merken kunnen de perceptie en de kans op een boeking in de toekomst positief beïnvloeden. Door de juiste content aan te bieden bijvoorbeeld, op momenten waarop de consument er daadwerkelijk mee bezig is. Het is een strijd om…Lees meer

Categorie: Customer service, E-commerce, Trends Tags: consumenten trends, Customer Journey, Google, micro moments, Travel Sentiment

5 bruikbare video’s met marketingstrategie en tips door experts in travel & hospitality

5 augustus 2016 door Lobke Elbers

Travel en hospitality overlappen elkaar wanneer het op marketingstrategie aankomt. In een serie voor hotelmarketeers die Leonardo heeft ontwikkeld (ieder duurt 5-10 minuten), zijn er diverse inzichten belicht die een succesvolle (hotel) marketing strategie stimuleren. Wie de experts zijn loopt sterk uiteen, van Kayak, tot aan TripAdvisor en van onderzoekers tot trendwatchers. Dat zorgt in onderstaande…Lees meer

Categorie: Customer service, Destinatiemarketing, E-commerce, Marketing, Mobiel, Online PR en branding, Social media, Specials, Trends, Usability & design, Video, Zoekmachine marketing

Online verbonden of online veiligheid: reizigers kiezen voor het eerste

28 juni 2016 door Lobke Elbers

Een van de eerste zaken die reizigers meteen doen als ze op plaats van bestemming zijn aangekomen, is online gaan. Zowel met beveiligde, als onbeveiligde netwerken. Cybersecurity is een interessant topic voor de reisindustrie en hier is recent onderzoek naar gedaan. Online net als thuis Uit onderzoek blijkt dat reizigers gewend zijn aan het altijd…Lees meer

Categorie: Customer service Tags: Wifi

TravelNieuws: loyaliteit wordt beloond met directe reductie bij Expedia

23 juni 2016 door Redactie TravelNext

Expedia.nl kondigt een nieuwe functionaliteit aan die Expedia+ leden (onderdeel van het loyaliteitsprogramma) in staat stelt punten in te wisselen voor het boeken van hotelovernachtingen. Loyaliteit voor een lagere prijs Expedia+ is het loyaliteitsprogramma van Expedia, waarmee reizigers punten kunnen verzamelen voor korting op hun volgende reis. Deze punten werden voorheen omgezet in een voucher…Lees meer

Categorie: Customer service, E-commerce Tags: Expedia, Loyaliteitsprogrammas

  • « Ga naar Vorige pagina
  • Ga naar pagina 1
  • Ga naar pagina 2
  • Ga naar pagina 3
  • Ga naar pagina 4
  • Ga naar pagina 5
  • Interim pagina's zijn weggelaten …
  • Ga naar pagina 19
  • Ga naar Volgende pagina »

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

TUI Vakantiebeurs Google Expedia Airbnb hotels TripAdvisor destinatiemarketing reizen NHTV onderzoek travel Facebook mobiel technologie Social Media instagram reviews Booking.com KLM

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext