Zoek
Sluit dit zoekvak.
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Oproep: leg nu een onderzoekscase neer binnen e-commerce in travel
TravelNieuws: KLM gaat stapje verder in AI met customer service via social
iMessage kan weleens de doorbraak zijn voor travelmerken en mobiele klantcommunicatie
Experttalk: Steven van der Heijden (Corendon) over product innovaties en de veranderde reiswereld
De veranderende rol van de reisaanbieder; van faciliteren naar digitaal informeren
Consumententrends in travel, de achtergrond van beslissingen
5 bruikbare video’s met marketingstrategie en tips door experts in travel & hospitality
Online verbonden of online veiligheid: reizigers kiezen voor het eerste
TravelNieuws: loyaliteit wordt beloond met directe reductie bij Expedia

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

De reistrends voor de zomer volgens Airbnb

Lancering van Nederlandse certificering van influencers

Na regen komt zonneschijn!

WTTC presenteert nieuwe rapporten over mogelijkheden en risico’s van AI

Riksja Travel gaat klantreis verder personaliseren en automatiseren

Inschrijven nieuwsbrief