Damage control. De rol van een plumber en detective als social media manager bij KLM
10 tips/must go’s tijdens Social Media Week
Europese WiFi chart met prijzen & beschikbaarheid op luchthavens
GESPOT: W(hatsapp)-care in de toeristische industrie
Hotelapps veroveren plek in communicatiemix van hotels
De toekomst van travel: e-Travel Summit 8 oktober
Webcare inzet van touroperators
TripAdvisor: hoe meer betrokken het hotel is, hoe geïnteresseerder de reiziger
Update Hotel WiFi Test: scores geïntegreerd in grootste zoekmachines
Online personalisatie in travel: 3 snelle tips

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Studenten onderzoeken klimaatrisico’s in Montenegrijnse toerismesector

Conscious Aerospace, KLM en Transavia kondigen samenwerking aan voor vliegen op waterstof

Red Online Marketing: de impact van AI-overviews in Nederland

“De reisagent van de toekomst? Persoonlijker dan ooit met Agentic AI”

Slimmere technologie en betere reiservaring: Planisto vindt zijn weg in Phenix en myTC

Inschrijven nieuwsbrief