Ga naar de inhoud
Search ...
Resultaten
Facebook
Instagram
Linkedin
Twitter
Search ...
Resultaten
AI
Podcast
Duurzaam
Duurzaamheid
Tech
Social
Marketing
E-commerce
HR
Bloggers
Partners
Specials
Vacatures
Contact
Samenwerken
Customer service
Richard Otten
27 september 2014
Damage control. De rol van een plumber en detective als social media manager bij KLM
Customer service
Redactie TRAVELNEXT
22 september 2014
10 tips/must go’s tijdens Social Media Week
Customer service
Gastblogger
17 september 2014
Europese WiFi chart met prijzen & beschikbaarheid op luchthavens
Customer service
Lobke Elbers
12 september 2014
GESPOT: W(hatsapp)-care in de toeristische industrie
Customer service
Thomas Dieben
9 september 2014
Hotelapps veroveren plek in communicatiemix van hotels
Affiliate marketing
Redactie TRAVELNEXT
8 september 2014
De toekomst van travel: e-Travel Summit 8 oktober
Customer service
Rens Dietz
5 september 2014
Webcare inzet van touroperators
Customer service
Lobke Elbers
4 september 2014
TripAdvisor: hoe meer betrokken het hotel is, hoe geïnteresseerder de reiziger
Customer service
Lobke Elbers
3 september 2014
Update Hotel WiFi Test: scores geïntegreerd in grootste zoekmachines
Customer service
Gastblogger
2 september 2014
Online personalisatie in travel: 3 snelle tips
Meer Customer service
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Beluister de travelnext podcast
Meest gelezen afgelopen 7 dagen
Travel Events
TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay
Dylan Cinjee
28 augustus 2025
Social media
Booking.com integreert hotelboekingen in TikTok-app
Dylan Cinjee
27 augustus 2025
Social media
Van roomtour tot zwembadpret: de 8 meestgestelde vragen aan influencers over hun vakantie
Dylan Cinjee
26 augustus 2025
Duurzaamheid
By June ondersteunt Carmabi met bijdrage aan natuurbehoud op Curaçao
Dylan Cinjee
21 augustus 2025
Trends
Van SEO naar GEO: welke kansen biedt dit voor reisorganisaties?
Dylan Cinjee
19 augustus 2025
Inschrijven nieuwsbrief