Ga naar de inhoud
Search ...
Resultaten
Facebook
Instagram
Linkedin
Twitter
Search ...
Resultaten
AI
Podcast
Duurzaam
Duurzaamheid
Tech
Social
Marketing
E-commerce
HR
Bloggers
Partners
Specials
Vacatures
Contact
Samenwerken
Customer service
Gastblogger
7 oktober 2016
Experttalk: de reisagent en de toekomst
Apps
Redactie TRAVELNEXT
4 oktober 2016
Oproep: leg nu een onderzoekscase neer binnen e-commerce in travel
Customer service
Lobke Elbers
30 september 2016
TravelNieuws: KLM gaat stapje verder in AI met customer service via social
Customer service
Lobke Elbers
16 september 2016
iMessage kan weleens de doorbraak zijn voor travelmerken en mobiele klantcommunicatie
Customer service
Gastblogger
8 september 2016
Experttalk: Steven van der Heijden (Corendon) over product innovaties en de veranderde reiswereld
Customer service
Gastblogger
7 september 2016
De veranderende rol van de reisaanbieder; van faciliteren naar digitaal informeren
Customer service
Lobke Elbers
5 september 2016
Consumententrends in travel, de achtergrond van beslissingen
Customer service
Lobke Elbers
5 augustus 2016
5 bruikbare video’s met marketingstrategie en tips door experts in travel & hospitality
Customer service
Lobke Elbers
28 juni 2016
Online verbonden of online veiligheid: reizigers kiezen voor het eerste
Customer service
Redactie TRAVELNEXT
23 juni 2016
TravelNieuws: loyaliteit wordt beloond met directe reductie bij Expedia
Meer Customer service
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Beluister de travelnext podcast
Meest gelezen afgelopen 7 dagen
Travel Events
TRAVELNEXT Kennistheater terug op TravDay
Dylan Cinjee
28 augustus 2025
Social media
Booking.com integreert hotelboekingen in TikTok-app
Dylan Cinjee
27 augustus 2025
Social media
Van roomtour tot zwembadpret: de 8 meestgestelde vragen aan influencers over hun vakantie
Dylan Cinjee
26 augustus 2025
Duurzaamheid
By June ondersteunt Carmabi met bijdrage aan natuurbehoud op Curaçao
Dylan Cinjee
21 augustus 2025
Trends
Van SEO naar GEO: welke kansen biedt dit voor reisorganisaties?
Dylan Cinjee
19 augustus 2025
Inschrijven nieuwsbrief