Ga naar de inhoud
Search ...
Resultaten
Facebook
Instagram
Linkedin
Twitter
Search ...
Resultaten
AI
Podcast
Duurzaam
Duurzaamheid
Tech
Social
Marketing
E-commerce
HR
Bloggers
Partners
Specials
Vacatures
Contact
Samenwerken
Customer service
Cyril Westerhof
26 juni 2014
Disruptive zijn online: conversie-optimalisatie tijdens het boekingsproces
Customer service
Sanne Bakker
19 juni 2014
Do’s & Don’ts bij het reageren op positieve reviews
Customer service
Nick van Roekel
18 juni 2014
Hoe online keuzes managen?
Affiliate marketing
Gastblogger
17 juni 2014
Trends to watch volgens het Marketingfacts jaarboek 2014/2015
Customer service
Sanne Bakker
11 juni 2014
How to: hoe om te gaan met negatieve reviews?
Customer service
Redactie TRAVELNEXT
6 juni 2014
Van boring Bed & Breakfast op boekingssites naar een eigen site
Customer service
Roy Platje
5 juni 2014
De toekomst volgens Skyscanner, Disney en AGConsult: USABILITY
Customer service
Redactie Twinkle
2 juni 2014
Airbnb laat locals vragen van reizigers beantwoorden met Local Companion
Customer service
Sanne Bakker
26 mei 2014
Manage je online reputatie: praktische tips en de C2C marketingmix
Customer service
Lobke Elbers
22 mei 2014
Content wise twitteren met Twitter cards
Meer Customer service
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Customer service
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Gastblogger
5 oktober 2017
Featured
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Lobke Elbers
29 augustus 2017
Marketing
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Lobke Elbers
25 juli 2017
Marketing
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Laurens Taekema
16 juni 2017
Sharing Economy
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
Lobke Elbers
6 juni 2017
Apps
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Lobke Elbers
30 mei 2017
Travel Events
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Laurens Taekema
30 mei 2017
Technologie
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Lobke Elbers
4 mei 2017
Customer service
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Lynn Dekking
21 maart 2017
Technologie
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Lobke Elbers
16 december 2016
Beluister de travelnext podcast
Meest gelezen afgelopen 7 dagen
TravelNieuws
Onderzoek wijst uit: toeristen net zo blij met ‘verborgen parels’
Breda University
24 oktober 2025
Duurzaamheid
Pushbacktruck Transavia omgebouwd tot volledig elektrisch
Dylan Cinjee
21 oktober 2025
AI
De Jong Intra Vakanties versnelt werk met AI
Dylan Cinjee
15 oktober 2025
AI
TUI Embrace AI Tour: een dag vol inspiratie, kennisdeling en AI-ervaringen
Dylan Cinjee
29 september 2025
Advertorial
VZR Garant lanceert persoonlijke deelnemerspagina’s
Redactie TRAVELNEXT
17 september 2025
Inschrijven nieuwsbrief