Disruptive zijn online: conversie-optimalisatie tijdens het boekingsproces
Do’s & Don’ts bij het reageren op positieve reviews
Hoe online keuzes managen?
Trends to watch volgens het Marketingfacts jaarboek 2014/2015
How to: hoe om te gaan met negatieve reviews?
Van boring Bed & Breakfast op boekingssites naar een eigen site
De toekomst volgens Skyscanner, Disney en AGConsult: USABILITY
Airbnb laat locals vragen van reizigers beantwoorden met Local Companion
Manage je online reputatie: praktische tips en de C2C marketingmix
Content wise twitteren met Twitter cards

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Studenten onderzoeken klimaatrisico’s in Montenegrijnse toerismesector

Conscious Aerospace, KLM en Transavia kondigen samenwerking aan voor vliegen op waterstof

Red Online Marketing: de impact van AI-overviews in Nederland

“De reisagent van de toekomst? Persoonlijker dan ooit met Agentic AI”

Slimmere technologie en betere reiservaring: Planisto vindt zijn weg in Phenix en myTC

Inschrijven nieuwsbrief