Zoek
Sluit dit zoekvak.
ANVR Congres 2012: Van technologie naar informatie, wie pakt die kansen in de reisbranche?
ANVR Congres 2012: Think Digital, deliver analog
Facebookactie om je bestaande klanten als ambassadeur in te zetten
Wifi revenue driver voor hotels?
Vliegtickets.nl lanceert vakantieportal Mondygo.nl
Stripfiguren en de reisindustrie
Multidisciplinaire blik op ‘The Ultimate Customer Journey’
Walibi Fast Lane: koop via je smartphone voorrang bij attracties
Ryanair’s Michael O’Leary: “It was her fuck-up”
Maak deel uit van de online conversatie over je merk [infographic]

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Riksja Travel gaat klantreis verder personaliseren en automatiseren

Uitbreiding samenwerking Travelport en Tourism Malaysia na succesvolle datagestuurde campagne

Airbus Tech Hub van start in Nederland

Nederlandse CTO voor Thomas Cook, uitbreiding rol CDO Jo Migom

Emirates voegt SAF toe op vluchten vanaf Schiphol

Inschrijven nieuwsbrief