Reizen in 2016: ‘Okay Google’ #RomeWithGoogle
De transmediale wereld van Harry Potter nader onderzocht
De ontwikkelingen op het gebied van boekingen. Case: wintersport vakanties
Klantwensen managen in plaats van touchpoints – TUI #anvrcongres
Snelheid in (travel) e-commerce draait om doorschakelen – Tom Coronel
Persoonlijke ervaringen in de online reiswereld – Case Riksja Travel
De top 10 online reispartijen op Whatsapp: appcare
CheapTaxis; de Booking.com van de taximarkt?
Hoe kunnen we effectiever met reizigers communiceren ?
Column: echte interacties in communities binnen travel & hospitality

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Eerste zelfrijdende bus verbindt metro met Rotterdam The Hague Airport

Laadpalenproject TUI verder uitgerold op Bonaire

AI-geletterd zijn? Moet gewoon!

Reiswerk HR-meeting: Jouw rol strategische partner in de organisatie versterken

Red Online Marketing voert sollicitatiegesprekken in de trein, DierenPark Amersfoort én op de kartbaan

Inschrijven nieuwsbrief