Zoek
Sluit dit zoekvak.
Reizen in 2016: ‘Okay Google’ #RomeWithGoogle
De transmediale wereld van Harry Potter nader onderzocht
De ontwikkelingen op het gebied van boekingen. Case: wintersport vakanties
Klantwensen managen in plaats van touchpoints – TUI #anvrcongres
Snelheid in (travel) e-commerce draait om doorschakelen – Tom Coronel
Persoonlijke ervaringen in de online reiswereld – Case Riksja Travel
De top 10 online reispartijen op Whatsapp: appcare
CheapTaxis; de Booking.com van de taximarkt?
Hoe kunnen we effectiever met reizigers communiceren ?
Column: echte interacties in communities binnen travel & hospitality

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TUI

TUI wil aandacht passagiers vasthouden met nieuwe inflight safety video

De reistrends voor de zomer volgens Airbnb

Lancering van Nederlandse certificering van influencers

Na regen komt zonneschijn!

Inschrijven nieuwsbrief