Zoek
Sluit dit zoekvak.
Damage control. De rol van een plumber en detective als social media manager bij KLM
10 tips/must go’s tijdens Social Media Week
Europese WiFi chart met prijzen & beschikbaarheid op luchthavens
GESPOT: W(hatsapp)-care in de toeristische industrie
Hotelapps veroveren plek in communicatiemix van hotels
De toekomst van travel: e-Travel Summit 8 oktober
Webcare inzet van touroperators
TripAdvisor: hoe meer betrokken het hotel is, hoe geïnteresseerder de reiziger
Update Hotel WiFi Test: scores geïntegreerd in grootste zoekmachines
Online personalisatie in travel: 3 snelle tips

Meer Customer service

Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
Uitkomst design sprint TUI, Transavia & studenten 'wachten aan de gate' opgevolgd door Schiphol
Interview: Open deuren en clichés waar Baja Bikes wereldwijd succes mee boekt en verder groeit
Het Vakantiepark van de Toekomst: Trends, ontwikkelingen én 5 learnings voor travel marketeers
Een disruptieve boekingsflow voor baby-boomers, ondertussen in de USA
TravelNieuws: TravelBird lanceert nieuwe features in app met proactieve benadering
Save the date: Het Vakantiepark van de Toekomst
Q&A: TravelBird's Fiona Vanderbroeck over de implementatie van Artificial Intelligence bij TravelBird
Whatsapp als onderdeel van webcare: hoe werkt het? 9 vragen aan D-reizen
Loyaliteit in travel kent geen tijd, wel beperkingen n groeikansen

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

TUI

TUI wil aandacht passagiers vasthouden met nieuwe inflight safety video

De reistrends voor de zomer volgens Airbnb

Lancering van Nederlandse certificering van influencers

Na regen komt zonneschijn!

Inschrijven nieuwsbrief